Mchansern Skrevet 25. januar 2010 Skrevet 25. januar 2010 Faaen. Har ikke lærer de to første timene. Kunne sovet lenger.
Natrich Skrevet 25. januar 2010 Skrevet 25. januar 2010 Faaen. Har ikke lærer de to første timene. Kunne sovet lenger. Jeg frykter det samme er tilfellet her... Ventet i 10 minutter nå -.- Over til noe annet. I går bemerket jeg hvordan b-real opptrådte som veileder, jeg står fortsatt ved mine synspunkter. Men, ja som dere sa, jeg gikk litt over streken, det skal jeg innrømme. Helt ærlig så vet jeg ikke hva som gikk av meg, men det jeg skjønner er at jeg gikk over streken og at jeg skulle ha gitt meg når dere sa ifra. Jeg beklager min oppførsel igår, det skal aldri gjenta seg.
Perrern Skrevet 25. januar 2010 Skrevet 25. januar 2010 (endret) Det går jo faen ikke bra!! Neida, hva da egentlig? er nok noe jeg ikke har fått med meg. God morgen forresten =D Endret 25. januar 2010 av Perrern
Natrich Skrevet 25. januar 2010 Skrevet 25. januar 2010 Det går jo faen ikke bra!!Neida, hva da egentlig? er nok noe jeg ikke har fått med meg. God morgen forresten =D Hvis du ikke fikk det med deg så kan det bare ligge. DF: Utifra hva jeg opplevde igår så føler jeg at en beklagelse er på sin rette plass
Gjest Slettet+6132 Skrevet 25. januar 2010 Skrevet 25. januar 2010 Det går jo faen ikke bra!!Neida, hva da egentlig? er nok noe jeg ikke har fått med meg. God morgen forresten =D Hvis du ikke fikk det med deg så kan det bare ligge. DF: Utifra hva jeg opplevde igår så føler jeg at en beklagelse er på sin rette plass https://www.diskusjon.no/index.php?session=...&p=15088532 Moderatorer kan ha det morro de også, og ingen reagerer.
Perrern Skrevet 25. januar 2010 Skrevet 25. januar 2010 (endret) Det går jo faen ikke bra!!Neida, hva da egentlig? er nok noe jeg ikke har fått med meg. God morgen forresten =D Hvis du ikke fikk det med deg så kan det bare ligge. DF: Utifra hva jeg opplevde igår så føler jeg at en beklagelse er på sin rette plass Det var ment spøk, Hvis den traff deg ber jeg om unnskyldning. Endret 25. januar 2010 av Perrern
Mephistopheles Skrevet 25. januar 2010 Skrevet 25. januar 2010 Vanvittig så ydmjuke me var i dag. Har det skjedd ei trendendring på teh internetz? Flott at DNFK kan vera slik av og til, sjølv om det er meir underhaldande når me er litt ampre. Ja, har ein stygg dag i dag, og ei vond framtid i møte. Men kan framleis sei: Godmorgen DNFK!!!
Natrich Skrevet 25. januar 2010 Skrevet 25. januar 2010 Perrern: Det går bra vettu Hva skal så folk ellers idag da?
Petter Skrevet 25. januar 2010 Skrevet 25. januar 2010 Ingen ting idag, er ødelagt i kroppen etter helga
Perrern Skrevet 25. januar 2010 Skrevet 25. januar 2010 Akkurat nå sitter jeg på skolen uten lærer, men antar jeg skal jobbe litt med særemne mitt å slappe av. Også er jeg litt trist, for det er ikke bandøving i dag
Natrich Skrevet 25. januar 2010 Skrevet 25. januar 2010 (endret) Mephistopheles: Tror det er enkelttilfeller det er snakk om Dovito: Jeg kjenner meg igjen, jeg er helt møkk idag Perrern: Hvilken sjanger er bandet? Endret 25. januar 2010 av Natrich
Petter Skrevet 25. januar 2010 Skrevet 25. januar 2010 Dovito: Jeg kjenner meg igjen, jeg er helt møkk idag :donggetit: Er tho ikke fyllesyk, bare vondt etter at vi herja "litt"
Sameboe Skrevet 25. januar 2010 Skrevet 25. januar 2010 hva skjer kjære forum troll ? :!: Kaizers og friminutt
Perrern Skrevet 25. januar 2010 Skrevet 25. januar 2010 Mephistopheles: Tror det er enkelttilfeller det er snakk om Dovito: Jeg kjenner meg igjen, jeg er helt møkk idag Perrern: Hvilken sjanger er bandet? Melodiøs ekstrem metal.
Natrich Skrevet 25. januar 2010 Skrevet 25. januar 2010 Perrern: Oki, vil det si skrik og rop hele tiden? Btw, hva spiller du, evt synger?
CypheroN Skrevet 25. januar 2010 Skrevet 25. januar 2010 Sovna ikke før 3 i natt, og måtte opp 6.. Jaja, slutter tidlig i dag i alle fall.
Perrern Skrevet 25. januar 2010 Skrevet 25. januar 2010 Perrern: Oki, vil det si skrik og rop hele tiden? Btw, hva spiller du, evt synger? Jeg spiller Keyboard. Skrik og rop, tja, det kalles jo growling, men folk som ikke hører på det kaller det ofte skrik og rop av en eller annen grunn
Balli Skrevet 25. januar 2010 Skrevet 25. januar 2010 hva skjer kjære forum troll ? :!: Kaizers og friminutt QuE ?
Anbefalte innlegg