Bytex Skrevet 24. januar 2010 Skrevet 24. januar 2010 Jeg synes det er smått genialt, er jo som å drikke hjemmelaget jordbærsyltetøy.
Ballus Skrevet 24. januar 2010 Skrevet 24. januar 2010 Jeg er så sikker på min heteroseksualitet at jeg kan gå i baren og bestille en Strawberry Dacquiri til meg selv uten å skjemmes. fint for deg.
Herr Brun Skrevet 24. januar 2010 Skrevet 24. januar 2010 Jeg har spydd to ganger av drikke, og begge gangene var det Margaritas i bildet. No more. Herr Tøs: Håper du har lagt merke til hjertet i signaturen min. Interessant innhold. Ekstremt. Hva i helvete? Meg, jo! Du som tok deg bryet, eller?
Datasmurf Skrevet 24. januar 2010 Skrevet 24. januar 2010 Det er ganske nam ^^ Bare synd at det er så få barer og utesteder hvor man får tak i dem, så jeg får bare drukket det om sommeren / når det er jordbærsesong. Personlig er jeg veldig glad i frosne margaritaer, spesielt utover kvelden når tequilaen er borte og blir erstattet med litt spiritus fortis
Lemon Skrevet 24. januar 2010 Skrevet 24. januar 2010 Pappa var visstnok en habil ølbrygger i en alder av 13 år. Men han vokste opp på ei øy, så det forklarer det meste. Han fikk mye skryt på skolekjøkkenet fordi han var så jævlig flink med gjærbakst. Å hvem sier at baking er en unyttig ting? :wee Det triste er at han var flink med gjærbakst fordi han hadde begynt med å lage øl, ikke motsatt. Bytex: Veldig sant. Det er nok yndlingsdrinken min etter Mohitos. Og det summerer egentlig opp det jeg drikker i drink-verdenen. Jeg er mer vin-typen.
Bytex Skrevet 24. januar 2010 Skrevet 24. januar 2010 De pleier å ha en med mango også men det smaker bare drittsurt. Jordbær er best.
Slurpee Skrevet 24. januar 2010 Skrevet 24. januar 2010 Det er bare synd at alle Strawberry Dacquiris blir skuffende etter Roskilde. b-real: Åh, hvilken reklame har den vært brukt i? Det er hvertfall introsangen til Chuck.
Datasmurf Skrevet 24. januar 2010 Skrevet 24. januar 2010 Generelt, rombaserte drinker er fantastiske
Lemon Skrevet 24. januar 2010 Skrevet 24. januar 2010 Jeg har spydd to ganger av drikke, og begge gangene var det Margaritas i bildet. No more. Herr Tøs: Håper du har lagt merke til hjertet i signaturen min. Interessant innhold. Ekstremt. Hva i helvete? Meg, jo! Du som tok deg bryet, eller? Hvem ellers? I Rhodos bestilte jeg en strawberry dacquiri også hadde de stappa masse vannmelon oppi. Kunne vært godt, men nei.
After Dark Skrevet 24. januar 2010 Skrevet 24. januar 2010 Når vi snakker om tequila: Brun tequila er seriøst det jævligste jeg noen gang har smakt!
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. januar 2010 Skrevet 24. januar 2010 Jeg synes det er smått genialt, er jo som å drikke hjemmelaget jordbærsyltetøy. Bloody Mary er som å drikke hjemmelaget tomatjuice.
b-real Skrevet 24. januar 2010 Skrevet 24. januar 2010 Det er bare synd at alle Strawberry Dacquiris blir skuffende etter Roskilde. b-real: Åh, hvilken reklame har den vært brukt i? En narvesen reklame tydeligvis: http://freak.no/forum/showthread.php?t=50943 Men drit i narvensen: Cake er fantastisk! Spessielt hvis du oversetter det til norsk: Vi bygge en religion Vi bygge den større Vi utvide korridoran Og legg tel fleire kjørefelt Vi bygge en religion En begrensa versjon Vi akseptere nu innringera Førr dissa smykke-nøkkelringan Å motstå det e nytteløst Det e nytteløst å motstå det Sigaretten hannes brenne Men han ser aldri ut til å kakke den Han børste puddeln sin Han leve komfortabel ørn Du kan møte på hannes åsted Men du burde ta med kontanta Nu e hatten hannes bak-fram Han kan vise dæ tatoveringen hannes Han e i musikkbransjen Han kalle dæ "FYR!" Nu i dag e i mårra Og i mårra e i dag Og gårdagen flette seg inn og ut Og de bløte kvite stripen Som flyet etterlate seg Flyte rett foran Den svinnende månen Han håndtere pengan Han servere maten Han kjenne tel festen din Han kalle dæ "FYR!" Trur du nu på Det eine store tegnet Det dobbeltbreie gjenskinnet På støvelhælen av din glanstid Det telle ikkje om du e tynn Det telle ikkje om du e feit Du kan kle deg ut som en sultan I din løkhode-hatt Vi bygge en religion Vi lage et merke Vi e di einaste du kan snu til Når slottan dine blir til sand Ta en bit av detta eplet Herr Korporate Hendelser Ta en spasertur gjennom jungelen Av pappskur og telt Nån folk drekk Pepsi Nån folk drekk Cola Den sprøe mårra-DJ'en Sei at demokrati e en spøk Han sei trur du nu på Den ene store sangen Han akseptere nu innringera Som vil like å synge med Han sei, trur du nu på Den ene sanne kanten Ved å feste sikkerhetsbeltan Og gå mot kanten Han håndtere pengan Han servere mat Han akseptere nu innringera Han kalle mæ "FYR!" Trur du nu på Det eine store tegnet Det dobbeltbreie gjenskinnet På støvelhælen av din glanstid Det e intet grunnlag i å spørre etter retninga Vess du nånsinne miste ditt sinn Vi e bak dæ Vi e bak dæ Og la oss vennligst påminne dæ Vi kan sende en bil førr å finne dæ Vess du nånsinne miste veien din Vi bygge en religion. Vi bygge den større. Vi bygge. En religion. En begrensa. Versjon. Vi akseptere nu innringera... Førr dissa vakre... Smykke-nøkkelringan...
Datasmurf Skrevet 24. januar 2010 Skrevet 24. januar 2010 Speaking of vannmelon ... Noe av det diggeste med å bo i harryland i Trøndelag om sommeren er vannmelon fylt med hjemmebrent Ingen som mistenker noe når man kommer inn på hva det skal være med en diger vannmelon, så vandrer man ut igjen, relativt shady og uggen noe senere
Herr Brun Skrevet 24. januar 2010 Skrevet 24. januar 2010 Jeg har spydd to ganger av drikke, og begge gangene var det Margaritas i bildet. No more. Herr Tøs: Håper du har lagt merke til hjertet i signaturen min. Interessant innhold. Ekstremt. Hva i helvete? Meg, jo! Du som tok deg bryet, eller? Hvem ellers? Du er spesiell I like
Gjest Slettet+6132 Skrevet 24. januar 2010 Skrevet 24. januar 2010 Nei, jeg holder meg til øl, og da særlig trappistøl. De munkene er noen genier, de har en tendens til å lage øl som er farlig godt.
Demonfudge Skrevet 24. januar 2010 Skrevet 24. januar 2010 (endret) Til sommern blir det nok møe strawberry dacquiri, ja. Og utepils. Lots of it. Endret 24. januar 2010 av DemonFudge
Lemon Skrevet 24. januar 2010 Skrevet 24. januar 2010 Jeg tror det meste blir bedre på Tromsø-dialekt, b-real. Jeg er dessverre ingen stor øldrikker enda, men jeg har sansen for Aass Gourmet Weizen, som naturlig nok er brygget på hvete. Ellers er jo Grolsch godt, og Mack og Carlsberg er greie. Engelsk sider, derimot... Da snakker vi! Er som en mellomting av øl og cider.
b-real Skrevet 24. januar 2010 Skrevet 24. januar 2010 Jeg tror det meste blir bedre på Tromsø-dialekt, b-real.TROMSØ? TROMSØ?? Nei faen, jeg er ifra Vesterålen og snakker ikke som tromsøværingene, det blir som å si at dere som å si at folk som bor i..eh...Moss snakker som folk i Bærum!
Datasmurf Skrevet 24. januar 2010 Skrevet 24. januar 2010 Minner meg på at jeg må få brygget mjød i år Får ta det i påska eller noe, da stikker familien til Spania og jeg har kåken for meg selv ^^
Anbefalte innlegg