Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nope, den bruker 6 timer -_-

Og ikke blir det tørt heller. Bare varmt og vått.

Samme gjelder to av vaskemaskinene. De gjør klærne våte, men ikke rene. Vi er overbevist om at en av dem gjør klærne mer skitne også.

Skrevet

Hvis tøyet bare blir varmt og fuktig har du stappa alt for mye i trommelen. Det må være plass til luft imellom plaggene også. Putt litt mindre inn og prøv igjen. F.eks. bare halvparten.

Skrevet
Jeg er glad jeg handla 3 8-pakker med dasspapir idag :!:

Dasspapir er viktig. Før jeg flytta fra oslo handla jeg ei pakke med dasspapir hver gang jeg var på butikken uansett. Da vi flytta hadde vi med 15pakker og slapp å handle noe på bra lenge.

Skrevet

Sitter i godstolen med en søppelsekk på høyresia, dassrulltårn på venstre, 2 digre flasker med vann, en pose med DOC og batman lego på x-boxen. Trist? I think not (ok da :cry: )

Gjest Slettet-1nDPpQXNWW
Skrevet

Yuhu!!

Whass up?

Skrevet
Hvis tøyet bare blir varmt og fuktig har du stappa alt for mye i trommelen. Det må være plass til luft imellom plaggene også. Putt litt mindre inn og prøv igjen. F.eks. bare halvparten.

Det kunne vært løsningen, hadde det ikke vært for at jeg egentlig ikke hadde i noe særlig med klær denne gangen. Og jeg har hørt flere andre klage på den også.

Skrevet
Skal snart tilbringe de neste timene i boblebadet. :D Dere da? Hva skjer på en lørdagskveld?

Har akkurat spist kyllingfilet til middag, skal slappe av med noen south park-episoder og så opp til jenta mi og bake! :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...