Skjelvgråt Skrevet 22. januar 2010 Skrevet 22. januar 2010 Egentlig prater jeg om det siden jeg ser på CSI: miami
Mchansern Skrevet 22. januar 2010 Skrevet 22. januar 2010 CSI er konge. Var i Miami for et år siden og bodde på et hotell der. Slo på TV`n og fant ut at det var CSI: Miami der. Tenkte at det var litt kult å se på CSI: Miami når jeg var der. Fant ut at mordet hadde skjedd på det hotellet som jeg bodde på. Det var freaky as hell.
Skjelvgråt Skrevet 22. januar 2010 Skrevet 22. januar 2010 Skal selv ta utvekslingsår i statene. Håper jeg havner i en stat der dem spiller inn CSI. Kanskje jeg får være med som statis elns, eller kanskje som offeret
Bytex Skrevet 22. januar 2010 Skrevet 22. januar 2010 (endret) Like stor sjans for det som å komme med på en episode av David Letterman i New York. Der er det flere måneders ventetid på billetter. Og er du drit heldig, er dagens gjest en baseball spiller vi ikke har hørt om i Norge engang. Endret 22. januar 2010 av Bytex
Skjelvgråt Skrevet 22. januar 2010 Skrevet 22. januar 2010 Er da lov å drømme Men å få være en statist i bakgrunnen er da ikke helt umulig.
Bytex Skrevet 22. januar 2010 Skrevet 22. januar 2010 Ser for meg tjukke finske menn som spanker hverandre lett over rompa og ryggen med granbar..
Skjelvgråt Skrevet 22. januar 2010 Skrevet 22. januar 2010 Ser for meg tjukke finske menn som spanker hverandre lett over rompa og ryggen med granbar.. Du er virkelig hekta på homoseksuelle forhold du! Du har et usunt forhold til det tror jeg.
Mchansern Skrevet 22. januar 2010 Skrevet 22. januar 2010 Ser for meg tjukke finske menn som spanker hverandre lett over rompa og ryggen med granbar.. ...selvsagt mens de drikker vodka rett fra flaska og drar et par finske viser.
Sidious Skrevet 22. januar 2010 Skrevet 22. januar 2010 (endret) Haha. Snakk om å sette et folkeslag i en bås. Blir nok ikke noe slikt i kveld da jeg kun skal ta badstue med dama. Tar med meg en kald Newcastle, så blir kvelden perfekt. Endret 22. januar 2010 av Sidious
Deadringer Skrevet 22. januar 2010 Skrevet 22. januar 2010 Nåja, da jeg var i Finland satt folk ute på trammen og drakk sprit klokka tolv på en vanlig onsdag.
Datasmurf Skrevet 22. januar 2010 Skrevet 22. januar 2010 Å dra på kino aleine er bra patetisk da. Forsiktig nå, barn. Jeg har sett fler filmer alene enn mange av dere har sett tilsammen. Enda mer patetisk enn å gå på kino alene er å sitte alene hjemme uten tilgang til forumet fordi man slenger med leppa i utide... Geir Jeg for min del ser helst filmer alene. Slipper irriterende spørsmål fra sidemannen og skal jeg gotte meg, kjøper jeg tre billetter så jeg kan sitte i fred også Nå om det bare ble forbudt med illeluktende popcorn og bråk generelt, hadde det vært perfekt.
Slasken92 Skrevet 22. januar 2010 Skrevet 22. januar 2010 Å dra på kino aleine er bra patetisk da. Forsiktig nå, barn. Jeg har sett fler filmer alene enn mange av dere har sett tilsammen. Enda mer patetisk enn å gå på kino alene er å sitte alene hjemme uten tilgang til forumet fordi man slenger med leppa i utide... Geir Jeg for min del ser helst filmer alene. Slipper irriterende spørsmål fra sidemannen og skal jeg gotte meg, kjøper jeg tre billetter så jeg kan sitte i fred også Nå om det bare ble forbudt med illeluktende popcorn og bråk generelt, hadde det vært perfekt. Haha, det var litt sært. Jeg synes nå det er hyggelig å se filmer sammen med andre og kommentere litt underveis. Er du den eneste som forstår filmer, siden du får irriterende spørsmål? Håper det med at du kjøper 3 billetter var tull.
Datasmurf Skrevet 22. januar 2010 Skrevet 22. januar 2010 Vel, nå har jeg ikke råd lenger, men jeg gjorde det før. Men folk jeg ser film med har en tendens til å enten ikke følge med, eller ikke forstå noe, eller klarer ikke å henge med. Derfor synes jeg det er mye koseligere å se filmer alene. Vel, jeg får uansett ikke med meg kompiser på kino lenger, hovedsaklig er det bare familien, og de vil ikke se noen filmer jeg er interessert i heller, så da blir jeg sittende alene, og det passer meg utmerket.
Datasmurf Skrevet 22. januar 2010 Skrevet 22. januar 2010 Karri og estragon gjorde seg ikke på baconet mitt.
Balli Skrevet 22. januar 2010 Skrevet 22. januar 2010 (endret) ikke les HEADON Apply directly to the forehead, HEADON Apply directly to the forehead, HEADON Apply directly to the forehead, HEADON Apply directly to the forehead, HEADON Apply directly to the forehead, HEADON Apply directly to the forehead, HEADON Apply directly to the forehead, HEADON Apply directly to the forehead, HEADON Apply directly to the forehead, HEADON Apply directly to the forehead, HEADON Apply directly to the forehead, HEADON Apply directly to the forehead, HEADON Apply directly to the forehead, HEADON Apply directly to the forehead, HEADON Apply directly to the forehead, HEADON Apply directly to the forehead, HEADON Apply directly to the forehead, HEADON Apply directly to the forehead, HEADON Apply directly to the forehead, HEADON Apply directly to the forehead, HEADON Apply directly to the forehead, HEADON Apply directly to the forehead, HEADON Apply directly to the forehead, HEADON Apply directly to the forehead, HEADON Apply directly to the forehead, HEADON Apply directly to the forehead, HEADON Apply directly to the forehead, HEADON Apply directly to the forehead, HEADON Apply directly to the forehead, HEADON Apply directly to the forehead, HEADON Apply directly to the forehead, HEADON Apply directly to the forehead, HEADON Apply directly to the forehead, HEADON Apply directly to the forehead, HEADON Apply directly to the forehead, HEADON Apply directly to the forehead, HEADON Apply directly to the forehead, HEADON Apply directly to the forehead, HEADON Apply directly to the forehead, HEADON Apply directly to the forehead, HEADON Apply directly to the forehead, HEADON Apply directly to the forehead, HEADON Apply directly to the forehead, HEADON Apply directly to the forehead, HEADON Apply directly to the forehead, HEADON Apply directly to the forehead, HEADON Apply directly to the forehead, HEADON Apply directly to the forehead, HEADON Apply directly to the forehead, HEADON Apply directly to the forehead, HEADON Apply directly to the forehead. Endret 22. januar 2010 av alexbalibander
Anbefalte innlegg