Balli Skrevet 22. januar 2010 Skrevet 22. januar 2010 bah, læreren sa jeg måtte følge med så, itte mer musikk. så har vi om indesign, det er kjedelig >:
Sameboe Skrevet 22. januar 2010 Skrevet 22. januar 2010 bah, læreren sa jeg måtte følge med så, itte mer musikk.så har vi om indesign, det er kjedelig >: InDesign er jo sykt nødvendig da man har media og kommunikasjon da!
Balli Skrevet 22. januar 2010 Skrevet 22. januar 2010 bah, læreren sa jeg måtte følge med så, itte mer musikk.så har vi om indesign, det er kjedelig >: InDesign er jo sykt nødvendig da man har media og kommunikasjon da! uh, ikke hvis man skal ta ikt neste året xD
Sameboe Skrevet 22. januar 2010 Skrevet 22. januar 2010 bah, læreren sa jeg måtte følge med så, itte mer musikk.så har vi om indesign, det er kjedelig >: InDesign er jo sykt nødvendig da man har media og kommunikasjon da! uh, ikke hvis man skal ta ikt neste året xD Vi lærte det første året, og har brukt det opp til flere ganger Kjekt å ha videre også hvis du vil lage fine dokumenter
Datasmurf Skrevet 22. januar 2010 Skrevet 22. januar 2010 InDesign er teit Vi skulle lage brosjyre for å promotere skolen på ei teknomesse, og fikk lov til å være på et trykkeri en hel dag. Jeg svimte av pga. fumes elns. Først fikk jeg huepine, og så bare falt jeg sammen da en eller annen fyr forklarte oss om CMYK (som om vi ikke alt visste om CMYK -_-). Det er omtrent alt jeg husker fra det, og hver gang jeg åpner InDesign får jeg vondt i huet igjen.
Sameboe Skrevet 22. januar 2010 Skrevet 22. januar 2010 God morgen, bitches and butches. God dag, herr sadomasochist. God morgen begge to
MrLeftfield Skrevet 22. januar 2010 Skrevet 22. januar 2010 WHAT?! WHAT?! YEEEEYEAAAAAAH!!!! FUCK YEAH!
Datasmurf Skrevet 22. januar 2010 Skrevet 22. januar 2010 Gah, så mye å gjøre ... Jobbe med vindmølla i Maya, vaske opp, drite, dusje, spise meg mett, gå på polet, gå på Biltema for å kjøpe sikringer og loddsett, gå på butikken ... *sukke* Oh well, det eneste jeg kan gjøre så lenge jeg sitter her er vindmølla
Sidious Skrevet 22. januar 2010 Skrevet 22. januar 2010 God morgen. Installerte akkurat Shazam på mobilen. Må si jeg er imponert!
Slurpee Skrevet 22. januar 2010 Skrevet 22. januar 2010 Skal på lan etterpå. its gona be awezum...ish edit: lunsj!
Kverulantus Skrevet 22. januar 2010 Skrevet 22. januar 2010 (endret) 1001spill er virkelig underholdende -_-" Endret 22. januar 2010 av Flygende rektum
Datasmurf Skrevet 22. januar 2010 Skrevet 22. januar 2010 wtf smurf Jeg bruker alt for mye tid på SomethingAwful. Finner så alt for mye rart der.
Anbefalte innlegg