Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg fikk beskjed om at jeg ikke var ønska da jeg var på sesjon. Beste dagen i mitt liv! :D

Fysikken din er vel ikke akkurat noe å skrive av :p Også vet jeg ikke hvordan du er med sykdommer og slikt heller :) Så er kanskje ikke så rart, jeg kan ihvertfall ikke si at jeg er overasket :)

Skrevet
Han er 28, for han er 9 år og 364 dager eldre enn meg.
Jasså, du er smårips?
Atten år og ti måneder. :wee:
Akkurat ja, smårips. :D

Jeg fikk beskjed om at jeg ikke var ønska da jeg var på sesjon. Beste dagen i mitt liv! :D
Trist egentlig. Jeg opplevde utrolig mye godt i Militæret, og det er en opplevelse jeg ønsker enhver får, da det er svært lærerikt.
Skrevet
Og må fortsatt vise legg :w00t:
Det må jeg som 23-åring og... -.-

Jeg måtte ikke det da jeg kjøpte øl på Fredag :p Tror dama bak disken trodde jeg var i tjue åra :wee:

Skrevet
Nehei, han sa jeg ikke trengte! Var bare Kaisa som måtte det. :mrgreen:
Nei, han sa det til meg :b

Eller tar jeg feil?

Og må fortsatt vise legg :w00t:
Det må jeg som 23-åring og... -.-

Haha ^^

"Nothing says trustworthy like a wheelchair" - Patrick Jane

Skrevet
Jeg måtte ikke det da jeg kjøpte øl på Fredag :p Tror dama bak disken trodde jeg var i tjue åra :wee:
Skulle innom Beer Palace på Aker Brygge, og da sa vakta at "Jeg driter meg sikkert ut nå, men jeg må nesten få sjekka legget ditt".
Skrevet

Jeg begynte å rekke fram mitt, så sa han bare at det gikk greit, så bare spurte han deg om du var over atten og trodde deg når du sa "ja".

Skrevet

De er som regel bare sløve... :wee:

Du ødelegger gleden :cry:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...