Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har storsett spist i hele dag. Nå er jeg sulten igjen. Hva går det av meg. :dontgetit:

Du er blitt gravid :wee:

 

Nei det er jeg ikke :) Skulle jeg ha vært gravid hver gang jeg har en "symptom" hadde jeg hatt 100 unger allerede. Morgenkvalme feks er jeg utrolig god på. Hmm, hva skal jeg lage meg da.

Hehe, da kommer du til å få deg et stort sjokk den gangen du faktisk er gravid, og du ignorerer alle symptomer :p

Lenke til kommentar
For og si det rett ut til deg smurfen, klapp igjen når du prater om noe du tydligvis ikke har greie på.

At en "tåler" det sier ikke noe om at det er bra.

Fikk brukbar behandling selv hver bidige dag og tro meg, jeg kommer ALDRI til og legge en hånd på et barn.

Ser jeg foreldre som gjør det så slår jeg først og spør de etterpå.

INGEN skal legge hånd på barna sine.

 

Hvis du vil ha en brukbar grunn til at mennesker oppfører seg som tilbakestående kneipbrød på nettet så er det for det er ikke konsekvenser av det. Det blir sett på som kult og slenge mest mulig dritt. Fleste av de hadde ikke stått forran en person i det virklige liv og vært slik..hvorfor? for de fleste tolerer det ikke.

Så og si at ris hjelper er det dummeste jeg har hørt i dag.

 

 

Hvorfor kan ikke ALLE får det inn mellom ørene at vold imot barn SKAL IKKE TOLERERES. OG jeg driter i mengden, hvor hardt det er...det finnes andre løsninger ALLTID.

 

Fluesopp: Fullstendig enig. Jeg har aldri opplevd det selv, men alle veit jo at en traumatisk barndom er nok til å skape en hel shitload med problemer for folk. Man kan jo se på hunder som blir mishandlet, f.eks. Mange må jo avlives fordi de ikke kan fungere normalt.

 

Jeg vet hvor jeg står i dag, jeg gir ikke det skylda for de valgene jeg tok, men jeg vet det har hatt en påvirkning.

Gidder ikke og ramse opp tingene jeg har fått i etterkant av det jeg opplevde, men såklart det er forskjell på en fik og bank.

Men i mitt hode er det nulltoleranse og jeg har møtt mange barn som har opplevd det samme som meg i voksen alder.

HAr ikke møtt mange som mener det er veien og gå i oppdragelse.

Vold er den lette veien. Styre med frykt er noe av det letteste som finnes.

 

Husker jeg møtte de som 16 åring, da var jeg ganske stor for alderen og behøvde ikke akkuratt være redd for noen.

Men jeg husker når jeg så de så var det som noen satte på meg betong-sko og slo av alt som heter funksjoner. JEg sto bare der og skalv.

Den dag i dag angrer jeg på at jeg ikke gjorde noe, men jeg fikk det ikke til. S

 

Uansett...vold løser ikke en dritt. Hvis man tror man får en snillere unge av det så har man hjerne lagd av loff-innmat.

 

Godt sagt begge to. :thumbup: Er helt enig med dere.

Lenke til kommentar
Haha, det er ikke en myte det da.

 

Jenter som fiser, derimot. Det er en myte. Jaa-a.

 

Men de som har bodd sammen med jenter vet den egentlige sannheten, men pga. fryst for hevn eller noe i den duren så får dere som tror på det vente til dere finner den rette :D

 

 

Glimti: Takk:)

Akkuratt det der slåss jeg for, der jeg kan gjøre det.

Verbalt altså:p

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...