Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg er også del av Snorre sitt entourage, men jeg går med invisibility cloak. Rimelig awesome.

Du har bakgrunn som überspammer. Du telles ikke.

Skrevet

Hvilken naturvernsorganisasjon som har mest innflytelse er vel vanskelig å si. Man vet jo ofte ikke hvilken som har fått igjennom en sak om flere naturvernsorganisasjoner står sammen bak et forslag f. eks.

Skrevet
Hvor mange er det egentlig som røyker en joint for mye og ender opp med å banke kona si forresten?
Hva faen? gjør lederen for bellona det?

Nå kommer vel PFU å tar oss :lol:

Skrevet
Du snakker om Hippier i natur og ungdom, da lederen i Bellona ble tatt med hasj i bukselomma

Å, nei! Hasj! For en grusom forbrytelse. Tenk om han hadde blitt skikkelig sløv og liggende i sengen til tidlig ettermiddag.

Noen som skal drikke seg sanseløse i helgen? :roll:

Jeg skal! Jeg skal!

Tapere som driver med narkotika ass..

Skrevet
Hva faen? gjør lederen for bellona det?

Nå kommer vel PFU å tar oss :lol:

Nå legger du ord i munnen på meg, samtidig dom du underbygger saken til de som vil ha forhåndsensur av nettforum...

Det er godt gjort å gjøre begge deler på en gang :p

Skrevet
Nå legger du ord i munnen på meg, samtidig dom du underbygger saken til de som vil ha forhåndsensur av nettforum...

Det er godt gjort å gjøre begge deler på en gang :p

Takker og bukker ^_^
Skrevet

Eneste grunnen til at alkoholholdige drikker er lov i Norge og andre land, som aktivt forbyr narkotiske stoffer, er at vi har en lang tradisjon for å drikke dette. Hadde alkohol kommet like sent som diverse narkotiske stoffer i Norge skulle du ikke sett bort ifra at det også ble ulovlig. Er vanskelig å rokke ved allerede etablerte drikketradisjoner.

Skrevet
Jeg er også del av Snorre sitt entourage, men jeg går med invisibility cloak. Rimelig awesome.

Du har bakgrunn som überspammer. Du telles ikke.

Jeg har aldri spammet!

Skrevet
Jeg har aldri spammet!
Neinei... INGEN har sett noen poster med diskutabel kvalitet fra deg. HVERTFALL ikke før nickskiftet...

Hvorfor tror du han byttet mann...

"hei jeg heter fredrik og er en spammer"

"HEI FREDRIK"

:D

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...