Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stonemeister: ja i know... :( Eg tenkte at når eg ikkje kom inn på 1 og 2 vala sidan deivar for vanskelege for meg, så kom eg inn på 3 valet!! fattar ikkje kva eg tenkte på!!!

eplfe; ja eg kunne tenkt meg å tatt fri for alltid frå skulefaen men faren min tvingar megtil å gå :( fattar ikkje vitsen, eg skal bli bonde uansett

Videoannonse
Annonse
Skrevet
eplfe; ja eg kunne tenkt meg å tatt fri for alltid frå skulefaen men faren min tvingar megtil å gå :( fattar ikkje vitsen, eg skal bli bonde uansett
Jordbruksskole?
Skrevet (endret)
Sukk. Tårer i øynene. Scrubs.

Det var den episoden hvor Laverne dør

Dumme damen.

Episoden der Cox tar livet av tre stykker, derimot ...

Endret av Skarstad
Skrevet

Det er så ufattelig trist akkurat den episoden der, og verden er urettferdig. Jeg vet at det bare er en tv-serie, men det gjør det ikke mindre trist.

Skrevet (endret)
Hvem er Laverne? :p

Den kristne sykepleieren.

Ammagad. :wee:

Jeg bestile billett til Oslo i dag. Lander på Gardermoen i fire-tiden på mandag den 11 februar, og så er det The Cure! :love: :love: :love: :love:

Endret av Eplefe
Skrevet (endret)

Er ikke heeelt inne i scrubs-verdenen. Ser på House jeg. Og battlestar galactica. Lite serier ellers.

Fikk noia for serier etter at lillesøster var hekta på Sunset Beach og så hver eneste episode i stua hjemme HVERRRRRR dag i mange måneder. Det er den treigeste serien noensinne..kunne ta sånn 3 uker før en storyline var ferdig.

Endret av Bytex
Skrevet

Ah..den klassiske måten for serier å ta livet av chars når noen vil slutte i serien. Bilulykke eller bussulykke (hvis mange slutter samtidig)..som i Hotel Cæsar. Utrydda halve casten på en episode.

Skrevet (endret)
Ah..den klassiske måten for serier å ta livet av chars når noen vil slutte i serien. Bilulykke eller bussulykke (hvis mange slutter samtidig)..som i Hotel Cæsar. Utrydda halve casten på en episode.

Scrubs Sesong 7 spoiler:

Skuespilleren som spilte Laverne kommer jo tilbake som en sykepleier(som JD kaller LaverneAgain(elns))

Endret av edge
Skrevet (endret)

Eller som når plottet tok livet av Rene i 'Allo, 'allo. Så dukket han opp noen episoder senere som sin egen tvillingbror.

Endret av Bytex
Skrevet
Eller som når plottet tok livet av Rene i 'Allo, 'allo. Så dukket han opp noen episoder senere som sin egen tvillingbror.

Plottet gikk vel ut på at han faket sin egen død, og at han SPILTE sin egen tvillingbror. :D

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...