Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Banna slackers, kan dere ikke gi Lars, meg og Eple litt konkurranse om topp 3-postere i denne tråden? :p

Jeg henger ikke her noe særlig mye lenger engang. Og Eple har jo vært banna i månedsvis.

Det er slack ass. Det er slack. Skjerpings, folkens ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nja, sesong 7 var så som så, de første sesongene var nok klart best, men vil ikke gå så langt som å kalle det søppel.

Underholdning for massene er det jo, og det er jo ofte søppel, men ikke alt er søppel :p

Skrevet

Da har jeg lært meg en viktig lekse: levere frikortet så tidlig så mulig.

Trodde jeg hadde et par dager igjen på å levere det på, men fikk lønnsslipp i dag og ble fratrukket 50% skatt. Heldigvis forklarte jeg situasjonen og leverte, så får resten soon. Yay

Skrevet
Du får en hundrings hvis du spiser en halv boks Pain. + at du laster den opp på youtube. Gapwick. Og den SKAL svelges.

Flasken holder tilnærmet fire ganger så mye som et tabascoglass og stoffet er minst tre-fire ganger så sterkt. Ellers takk, altså. Smaksløkene mine er verdt millioner.

Hvor får man kjøpt Pain? :dribble:

Skrevet
Sikkert Family Guy.

(Forøvrig noe skikkelig søppel.)

Nå såra du meg skikkelig her :p Family guy eier, selv om peter er en retarda mann som fiser og drikker øl :p

Skrevet
Noen som vet om Nvidia Geforce GTX 275 650M har 2 eller 1 GPU kjerne?

google

Jeg har prøvd Google, Prisguide og komplett.no sine hjemmesider. Kan noen vennligst hjelpe meg? Jeg prøver å feilsøke en maskin som jeg tror ett av kortene har gått føyken.

Skrevet
Noen som vet om Nvidia Geforce GTX 275 650M har 2 eller 1 GPU kjerne?

1 kjerne. :)

GTX295 har to.

Tusen takk.

Da tror jeg at jeg kan trygt la maskinen min beholde 6 TB.

Da gjenstår det bare å finne ut hvorfor det ene kortet ikke tåler å vise bilde i løpet av BIOS. Den går bare i blank til OSet kommer til login screen.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...