Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forbanna Dreamweaver. *hate*

Jeg ønsker meg GoLive til bursdagen, fra nå av.

Jeg får ikke til å laste ned, forbanna driten forlanger at jeg skal ha discene hele tiden. Forbanna, h*lvetes dritt. -.-

</utblåsning>

Skrevet
Jeg har ryddet og vasket hele rommet. Jeg er så flink :love:

Japp, du høres flink ut. Så flink at du er velkommen hit for å vaske anytime =D

Skrevet
Hørt "øvelse gjør mester" før? Oo

Ja, men jeg skulle helst øvd meg på noe som ikke fører til en viktig karakter. :p

Hele terminkarakteren min blir avgjort av den sida. xD

Skrevet
Hørt "øvelse gjør mester" før? Oo

Ja, men jeg skulle helst øvd meg på noe som ikke fører til en viktig karakter. :p

Hele terminkarakteren min blir avgjort av den sida. xD

Jeg syntes synd i deg. *gjøre lekser for*
Skrevet

Hmm, jeg kjeder meg. Jeg kjeder meg så mye at jeg tar meg et bad og en pizza (ikke samtidig).

Rart at jeg skal kjede meg så mye, har alskens ting å gjøre, har masse spill som er langt i fra ferdigspilt, har gitaren her og nettet inneholder så meget, men jeg har ikke humøret til å gjøre noe.

Søndag sucks.

Skrevet

I stedet for å bruke GoLive og Dreamweaver, aka dritt, så kan man jo bare lære seg å programmere. :p

HTML og CSS er lettere å bruke enn de drittprogrammene, og man har mye mer kontroll med de. Jaja... Hver sin smak.

Skrevet (endret)

Jeg bruker faktisk HTML og CSS, jeg koder tekstbasert, men I dreamweaver, for å ha oversikten over hvordan det ser ut. Sånn noenlunde.

EDIT: Når jeg tenker meg om har jeg aldri kodet ved å kun bruke dreamweaver sine egne funksjoner... Kanskje jeg burde prøve det.

Endret av Eplefe
Skrevet

Jeg koder ræva mi jeg. Har fungert ganske bra, dog jeg har problemer med å se kilden :\

Burde egentlig ta å sove nå...er ikke mange timene til en skal på nattevakt igjen..lalaaa

Skrevet
Jeg koder ræva mi jeg. Har fungert ganske bra, dog jeg har problemer med å se kilden :\

Burde egentlig ta å sove nå...er ikke mange timene til en skal på nattevakt igjen..lalaaa

har du ennå ikke sovet siden du kom hjem fra jobb? :O

Skrevet
har du ennå ikke sovet siden du kom hjem fra jobb? :O
Nei jeg har ikke det. Er ikke trøtt :\

Dog det kommer vel når jeg kommer meg på jobb vil jeg tro..

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...