Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b
Skrevet
give example

Ordet "radioresepsjonen" er et knalleksempel i seg selv. ^^,

Gjest Slettet+6132
Skrevet
Gaaah! Ta inn pcer fra elever er slit! -____-"

Å ja..

Det er jo kjempemorro..

Heldigvis har vi ikke plassproblemer, vi tok likesågodt og satt opp et midlertidig it-kontor på et klasserom,

så vi bruker det som kontor frem til alle maskiner er levert ut igjen når ferien er over.

Skrevet
Gaaah! Ta inn pcer fra elever er slit! -____-"

Å ja..

Det er jo kjempemorro..

Heldigvis har vi ikke plassproblemer, vi tok likesågodt og satt opp et midlertidig it-kontor på et klasserom,

så vi bruker det som kontor frem til alle maskiner er levert ut igjen når ferien er over.

Har ikke plassproblemer vi heller.

Er bare det at elevene skal krangle og diskutere over hver eneste minste ting. Og fraskriver seg ansvar for skader på pc'ene de har. Som f.eks der skjermen er knust osv. '

Uansett hvem som knuser skjermen er det elevens ansvar-_-" De skrev tross alt under en avtale -_-"

Skrevet (endret)
God morgen, og hade bra DNFK! :D

Da dro jeg for å skyte litt på lærern min. (Paintball med skolen :new_woot:)

Plusspoeng for ballene, husk det =)

edit: høhø, om to baller sprekker samtidig vinner du!

Endret av clvn
Skrevet

Mornings DNFK

Leverte nettopp inn skolebøkene mine, så nå er VG2-pensum offisielt overstått :w00t: Med andre ord: Tid for å chille. Hardt. Skal jeg spille Final Fantasy VII eller titte på film??

Skrevet
Mornings DNFK

Leverte nettopp inn skolebøkene mine, så nå er VG2-pensum offisielt overstått :w00t: Med andre ord: Tid for å chille. Hardt. Skal jeg spille Final Fantasy VII eller titte på film??

Spørs ka film ;)

Gjest Slettet-77do0b
Skrevet

Dersom det er maks chill, så ser du film. Da slipper du å bevege tomlene!

Skrevet

hitlermicrophone540.jpg

Neeeein!! Læreren har ikke sendt meg melding, så nå må jeg bruke godt over 1 time på å komme meg til skolen og tilbake bare for å få vite om jeg har eksamen eller ikke :( Jeg ville sove lenge i dag jooo

Skrevet
ikke hørt om dem :hmm:

Lost Highway = Skummel mindfuck

Deliverance = Rednecks voldtar feite mannfolk med banjospill i bakgrunnen. Hurr durr hurr

Tror det blir Fajnal Fæntasi Sevven

Gjest Slettet-77do0b
Skrevet

Gratulerer sida... du kvelte tråden :wee:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...