Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet
Mye koseligere å sitte lent tilbake i godstolen og hånda på musa uten å være avhengig av tastatur.

Jeg har en blå pil øverst i nettleseren, når jeg trykker på den så blir siden oppdatert :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg vet ikke helt om jeg liker dette forumet lenger. Kanskje jeg skal gå en tur på skoene mine?

Gjør det, du. Og så må du ta bilder så vi får se. Du må jo ha en helt utrolig teknikk. :wee:

Skrevet
Vintermåne, evt. bare har lillefingeren konsekvent hvilende på ctrl-knappen og det er null stress å presse den inn og fyre av en R samtidig.

easy peasy.

Mye koseligere å sitte lent tilbake i godstolen og hånda på musa uten å være avhengig av tastatur.

edit: Jeg føler på meg at noen misforsto denne

Det ser mye kulere ut å kunne bruke tastaturet og faktisk gi faen i å bruke mus i det hele tatt. :D

Plass .... Nettopp

Skrevet
Ja forferdelig. "UT!" roper jeg, men det hjelper ikke ...

Tror du trenger en heksedoktor som kan drive ham ut av deg. Det funker vel på samme vis som med demoner?

Skrevet
Kibs: Det kan jo være at de rett og slett i har sko der og han har funnet et bilde av skoene og limt dem på noe papp og derfor går på dem :p

Glemte du "kke"? :p

Det kan hende. Høres ut som et fint sted å bo.

Hysj på deg :p

Skrevet (endret)

Jeg har en blå pil øverst i nettleseren, når jeg trykker på den så blir siden oppdatert :)

Ekstremt upraktisk å måtte dra musa opp dit hvert 10 sekund for å få med seg de 17 siste postene eller?

edit: Leif var innom denne posten og

Endret av Vintermåne
Skrevet
Jeg vet ikke helt om jeg liker dette forumet lenger. Kanskje jeg skal gå en tur på skoene mine?

Gjør det, du. Og så må du ta bilder så vi får se. Du må jo ha en helt utrolig teknikk. :wee:

Ja, det gleder jeg meg til å se :wee:

Skrevet

Vintermåne: Har du tenkt på at navnet ditt kan virke litt veldig jentete? Mulig det bare er jeg som oppfatter det sånn, men jeg gjør nå en gang det. Bare et lite tips (:

Skrevet
Kan dere som har diskusjonen om å gå på/i/mellom/gjennom/med/WHATEVER-skoene slutte? Jeg får vondt av all latteren :(

Ler du av meg? Dust.

Skrevet
Ekstremt upraktisk å måtte dra musa opp dit hvert 10 sekund for å få med seg de 17 siste postene eller?

Jeg har en logitech mx518. Den har en knapp på toppen som jeg har tilordnet til F5. Da slipper jeg å bevege musa for å refreshe noen sider :D

Skrevet
snakkes :D

=D =D.

Men eh, det er jo gå med sko på beina da. OH NO! I didn't.

Ja, og hvis du forkorter det så blir det "å gå på sko"

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...