Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-77do0b
Skrevet

I så fall har vi forskjellige tolkninger av ordet. Min tolkning går ut på at en kun holder seg innenfor en bestemt sjanger. Dersom man faller inn under "metal", så nekter man nærmest å høre på noe annet enn det som faller inn under metal-sjangeren. Hard-rock går til nød.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er vanlig hore.

If you win or you lose,

It's a question of honour

And the way that you choose,

If you win or you lose,

And the way that you choose,

Skrevet

På en fantastisk måte, selvfølgelig :fun:

Og jeg er billigere enn de fleste, så lenge blablabla.. Æsj, i ran out of funnayz.

Skrevet
God kveld DNFK :)

God kveld!

Kan noen morsomme mennesker legge meg til på msn? Jeg har ingen planer om å sove nå, og folk er teite og legger seg :<

Skrevet
God kveld DNFK :)

God kveld!

Kan noen morsomme mennesker legge meg til på msn? Jeg har ingen planer om å sove nå, og folk er teite og legger seg :<

Whats your adress then? :)

Skrevet (endret)
Sjangerhorer er vel noe av de minst tollerante personene til andres musikksmak. Uavhengig av hvilken sjanger de tilhører. Åpne ørene for annen musikk enn den dere "kler dere etter" sier nå jeg bare. Det finnes faktisk mye fantastisk musikk der ute ;)

Veldig sant. Men prøv å si det til gitar-wankerne!

Endret av Gapwick
Skrevet

Jeg er trøtt :)

Btw, Gapwick: hva mente du med den uttalelsen? Hva er din definisjon av gitar-wankere? De som hører på Satriani/Vai/Malmsteen eller mener du Satriani/Vai/Malmsteen?

Gjest Slettet-1nDPpQXNWW
Skrevet

Noen her som har prøvd microstation v8i ??

Mamma visste det nettopp til meg, men jeg vet ikke hvordan man åpner noe engang .. :p

Skrevet (endret)

Jeg tror jeg må stille meg bak edge her. Instrumentonanister er vel hva man kaller folk som kan spille teknisk imponerende, men ikke stort mer.

Relevant?

Endret av Daniel
Skrevet (endret)
Sikker på du ikke heller sikter til metalheads?

Vel, nei, for det gjelder ikke bare den sjangeren, men du er helt klart inne på noe med tanke på ordvalg. Hm. Hva kan man så kalle dem?

Edit:

Haha! Der har du det!

Endret av Gapwick
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...