Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Champions League-finalen går på Viasat 4. I tillegg er det nok en hel masse strømmer oppe og går.

Streamere?

Nei, det blir noe annet.

Streams = strømmer, substantiv, ubestemt flertall.

Streamer = strømmer, verb. normert.

Endret av Gapwick
Skrevet

God kveld alle sammen. Hva skjer?

Jeg har satt fast hånden min i en fluesmekke, og jeg får den ikke løs :!: Blir ikke mer spilling på meg ikveld nei

Skrevet
Champions League-finalen går på Viasat 4. I tillegg er det nok en hel masse strømmer oppe og går.

Streamere?

Nei, det blir noe annet.

Streams = strømmer, substantiv, ubestemt flertall.

Streamer = strømmer, verb. normert.

Javel, mr. Smartie panties. Men jeg får ikke noe ut av settningen "I tillegg er det nok en hel masse strømmer oppe og går."

Skrevet
Ang. CL, så kunne jeg ikke gitt mer faen.

Men skal jeg heie på et lag, så blir det Barcelona. Kan ikke fordra man. u.

Har sett én hel fotballkamp i mitt liv. Jeg vurderte å se denne i kveld men gidd ikker ikke tror jeg. Får se.

Skrevet

Snakker du nå om filmen Love Guru eller filmen Basic Instructions Before Leaving Earth? Uansett, forvirret er jeg, for jeg skjønner ikke hvordan noen kan like den førstnevnte, og den andre filmen har de færreste sett.

Skrevet
Javel, mr. Smartie panties. Men jeg får ikke noe ut av settningen "I tillegg er det nok en hel masse strømmer oppe og går."

Streaming.

Jeg ser du er av den oppfattning at det er politisk riktig, å finne nye norsk ord for nye activities & gadgets, som oppstår i samfunnet idag. I stedet for å innse tapet for overmaktene og gi seg mens en enda har æren i behold!

Skrevet

32 medlemmer har fødselsdag i dag

mlwirak(34), Gree(26), Zorro(38), zYro(23), Snorre123(104), DiaVoLo(24), NexteR(21), ftv88(21), ballemann(21), DoubleT(36), Dauemannen(21), orelse4054(22), allanoiz(30), oxain88(21), kronskorp(21), emalisti(23), kurtster(24), shadow_(25), spinkel(25), <Viva>(20), Madzi(21), TommyBJ(27), Tezlon(19), DeDDi(17), MentalMoose(25), PiaJenta(23), Gryterett(17), Rattata69(37), hamtidamti(17), Ainabm(37), Shabina(19), Gsx1000r(26)

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Før Gapwick sier noe nedlatende: Å like The Love Guru er nermest sosialt selvmord blandt my crew.

Skrevet

Grattis med dagen: mlwirak(34), Gree(26), Zorro(38), zYro(23), Snorre123(104), DiaVoLo(24), NexteR(21), ftv88(21), ballemann(21), DoubleT(36), Dauemannen(21), orelse4054(22), allanoiz(30), oxain88(21), kronskorp(21), emalisti(23), kurtster(24), shadow_(25), spinkel(25), <Viva>(20), Madzi(21), TommyBJ(27), Tezlon(19), DeDDi(17), MentalMoose(25), PiaJenta(23), Rattata69(37), hamtidamti(17), Ainabm(37), Shabina(19), Gsx1000r(26)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...