Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hermegås. :hrm:

I dag skal jeg bestille flybillett til Oslo. :wee:

Nehei, jeg fant ut at jeg skulle lage det først, tenk! :p

L4r5: Husker da jeg så den stengt første gang. Traumer. :cry:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men hvitløk lukter også hvitløk. Logikken din tilsier at jeg aldri må spise noe som lukter som mandler fordi det KAN være cyanid

Skrevet

Huskeregel: Om det lukter hvitløk i et rom og man ikke nettopp har skjært opp hvitløk til maten du lagde i nevnte rom, ikke tenn røyken (i det rommet, gå i et annet rom).

Skrevet
Huskeregel: Om det lukter hvitløk i et rom og man ikke nettopp har skjært opp hvitløk til maten du lagde i nevnte rom, ikke tenn røyken (i det rommet, gå i et annet rom).

Ikke tenn røyken uansett. Røyk er dårlig for kroppen. Slik sett så kan man liksågodt tenne røyken i et acetylenfylt rom. Samme effekt, bare litt snarere.

Skrevet
Kan jeg ikke få lov å banke ham i stedet? Kibs har sikkert ikkenoe i mot det om jeg bare er forsiktig med kjøkkenknivene. :wee:

Han skal jo lage kake til meg i dag!!! Men.. hvis han greier det, så er det greit. :wee:

Skrevet
Ei dame i Date my Mom sa nettopp: I'm a wiener XD

Du ser på Date my Mom XD

:wee:

Det programmet er bare sært. Hvor mange av de forholdene der som varer hadde det vært intressant å sett en statistikk på.

Skrevet
Du ser på Date my Mom XD

Det programmet er bare sært. Hvor mange av de forholdene der som varer hadde det vært intressant å sett en statistikk på.

Programmet er så rart og ekkelt at det er morsomt :D

Skrevet
DoS han og se om problemet forsvinner :shrug:
Meh.. husker fortsatt da noen DoS-et mailleverandøren min. Eller ekstremspammet adressen min da. 6k mail på et halvt minutt eller hva det var. Den ble stengt i tre døgn uten forklaring. :/ En eller annen orange-kunde i Frankrike fant jeg vel ut at det hadde kommet fra, men Orange svarte aldri på mail.

Kan jeg ikke få lov å banke ham i stedet? Kibs har sikkert ikkenoe i mot det om jeg bare er forsiktig med kjøkkenknivene. :wee:
Pfft. Kun hun som får utøve vold mot meg. :wee:
Skrevet
Hva er det dere klager over? Hvitløkslukt/smak er bare nydelig jo..hvitløk <3
Hvitløk er nesten like sunt og bra som røyk. :wee:

Men det var den dødelige, eksplosive (eller lettantennelige?) gassen som og lukter hvitløk, da.

Han skal jo lage kake til meg i dag!!! Men.. hvis han greier det, så er det greit. :wee:

Good shit. Du skal ha bank, GA. :p
Skrevet

:(

Skrevet
Pfft. Kun hun som får utøve vold mot meg. :wee:

Wee. :love: Du kommer til å angre.

Good shit. Du skal ha bank, GA. :p

:(

:inncoent. Hehe. Jeg er snill.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...