Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b
Skrevet

Har det særdeles bra Midnattsvandreren. =)

Koser meg med Hansa foreløpig og etterpå skal jeg og fruen se film... hu skal bare se ferdig norske talenter først.

Skrevet

God morgen, god dag, god kveld og god natt, folkens. Sånn, da skal jeg ha dekket dere uansett hvor i verden dere sitter. :)

Gjest Slettet-77do0b
Skrevet (endret)

Med mindre man sitter i et ormehull hvor tiden ikke har eksistens :hmm:

... dersom det er det som foregår i ormehullene eller i et eller annet hull.

Endret av Slettet-77do0b
Skrevet
Med mindre man sitter i et ormehull hvor tiden ikke har eksistens :hmm:
Men vil et ormehull defineres som et sted i verden eller et sted mellom to verdener? For jeg prøvde bare å dekke de i verden som jeg skrev.
Gjest Slettet-77do0b
Skrevet (endret)

Tenker vi runder det av til en annen verden/sted mellom to, så har vi det på g =)

Jeg liker å tro at det kan være en gate til en twilight zone, eller et sted hvor tiden går uhorvelig raskt, som i det tilfellet er grunnen til at man kan ta snarveier til andre enden av universet.

edit:

Jeg ser deg Steffen, så hei til deg, før jeg logger av :D Skal se film, så dersom jeg ikke er tilbake innen i morgen, så god natt alle sammen =)

edit for ntende gang: Skal hilse fra Cinque forresten :love:

Endret av Slettet-77do0b
Skrevet
Ta sjansen på å kjøre scooteren omtrent 2mil i mye regn og ganske kraftig vind, eller slaske og bli litt fetere frem for dataen? :dontgetit:
Slaske selvsagt.
Skrevet
Ta sjansen på å kjøre scooteren omtrent 2mil i mye regn og ganske kraftig vind, eller slaske og bli litt fetere frem for dataen? :dontgetit:

Jeg tror ikke diskusjon.no er rette plassen å spørre dersom du vil ha objektive svar.. :innocent:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...