Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

b-real: leketøy, som i at det er gøy å holde på med det. Enkelte av knivene er utrolig lekre, og teknkken tar tid - men resultatet blir bra og følelsen av kaldt stål mot bar hud er ganske herlig.

Skal man være litt praktisk så er en DE-høvel enklere og fremdeles utrolig mye bedre enn moderne plastjall på alle områder. Det er litt styr med vedlikehold av kniver, med en DE-høvel holder det å skifte blad og rengjøre den engang iblandt.

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk
Skrevet

Oi,oi,oi!! Øvrebø får en kjip dag på jobben i morgen!

Skrevet (endret)
hvem er "jenta"? Hun hørtes mystisk ut oO

Hun søte som sitter ved siden av meg på skolen, som setter hele maskineriet i hodet mitt ut av funksjon bare ved å smile og se på meg med det nydelige ansiktet hennes... :love:

Kanin: :fun:

Endret av Blarcky
Skrevet
hvem er "jenta"? Hun hørtes mystisk ut oO

Hun søte som sitter ved siden av meg på skolen, som setter hele maskineriet i hodet mitt ut av funksjon bare ved å smile og se på meg med det nydelige ansiktet hennes... :love:

Kanin: :fun:

Hun hørtes digg ut egentlig ;)

Skrevet

Du har forstått det helt riktig :)

Bortsett fra at jeg ikke bruker ordet "digg," dvs. det kommer ann på humøret mitt, men vanligvis bruker jeg ordet "vakker" :thumbup:

Skrevet (endret)

Bortsett fra at jeg ikke bruker ordet "digg," dvs. det kommer ann på humøret mitt, men vanligvis bruker jeg ordet "vakker" :thumbup:

:ohmy: Jeg misunner deg Blarcky!

*sukk* se på Cyph :hrm:

Endret av Sameboe
Skrevet

:ohmy:

Kjærlighet gjør mye rart med en... :innocent:

:ohmy:
Prøver å holde nivå på innleggene mine :p

:whistle:

:thumbup:

:lol:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...