Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sukk. Mener vi var en del folk i en aftermath-tråd etter et treff og det blei snakk om pupper. Eller noe. Uansett, så ville Lars og Anfall og Mimir at jeg skulle bytte brukernavn til "Hoppende Bryster" ("det hadde passet henne bra" :roll: ). Jeg blånekta jo, men når det blei snakk om ti pakker Oreos i bytte mot det, var jeg ikke hard å be. Lettkjøpt, altså.

Lenke til kommentar
Sukk. Mener vi var en del folk i en aftermath-tråd etter et treff og det blei snakk om pupper. Eller noe. Uansett, så ville Lars og Anfall og Mimir at jeg skulle bytte brukernavn til "Hoppende Bryster" ("det hadde passet henne bra" :roll: ). Jeg blånekta jo, men når det blei snakk om ti pakker Oreos i bytte mot det, var jeg ikke hard å be. Lettkjøpt, altså.

 

Gruppepress is a bitch?

Lenke til kommentar

Det morsomme er at jeg presterte å glemme igjen all kjeksen på Hadeland, så den har blant andre Blarcky vært behjelpelig med å bli kvitt.

 

Og ja, det fulgte faktisk med oppmerksomhet med navnet. Jeg hadde trodd det var umulig å bli tatt seriøst med det, men har så langt bare fått én slibrig PM. :cool:

Lenke til kommentar

 

Now the dreaming period is subdivided into four stages. The first stage is the longest, and it's the best. During that stage, the dream is beautiful.

 

The second stage, is not quite so long, and it's a little unsettling. There's an element of instability in it, a certain touch of insecurity.

 

In the third stage which is not, again so long, the forces of light and the forces of darkness of good and of evil are equally balanced, and things are beginnig to look rather dangerous.

 

And in the fourth stage, which is the shortest of them all, the negative, dark or evil side triumphs and the whole thing blows up.

 

And so then there's a waking period before the whole thing starts again.

 

We are seeing here, the fundamental principles of drama.

 

Have you noticed, that in this drama, the forces of the dark side are operative for one third of the time, the forces of the light side for two thirds of the time. This is a very ingenious arrangement. Because, we are seeing here, the fundamental principles of drama.

 

 

En av de mest geniale tekstene jeg vet om.

Lenke til kommentar
Her pissregner det! Gikk 4 meter for å komme meg til bilen da jeg kom ut og endte nesten opp som ei drukna katte.

Jeg er glad jeg sov til nå.

Nå har sola titta frem, skjønt ... dette er Steinkjer, været har en tendens til å være litt lokalt :p

Som sne på Gubb og regn her i sentrum.

Evt. regn i høyskoleparken, men sol på andre siden av bygget o_O

Lenke til kommentar
Her pissregner det! Gikk 4 meter for å komme meg til bilen da jeg kom ut og endte nesten opp som ei drukna katte.

Jeg er glad jeg sov til nå.

Nå har sola titta frem, skjønt ... dette er Steinkjer, været har en tendens til å være litt lokalt :p

Som sne på Gubb og regn her i sentrum.

Evt. regn i høyskoleparken, men sol på andre siden av bygget o_O

Sola er ute på gubb og nå Smurf :p.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...