Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så vi skal sitte her og lese om 2 stk som har vurdert og skrelle løken, men de er ikke sikker på om det er noe poeng?

Gå og bli ferdig, så kom tilbake...flappflapp

Sånn.

 

 

Lurte deg. :tease:

 

 

Og jeg tror faktisk du har skrevet fap (greit, du sier "flapp") mer enn meg. Men greit, ikke noe mer snakk om det nå.

Lenke til kommentar

Jeg husker barneskolen. Hver dag var en evig drøm om å kunne stoppe tida og dra den frem og gjøre mitt og så starte tida igjen.

Ah, those were the days.

Nå er det bare å valse ut og ta seg en kjapp håndjager på dass eller i røykebua - er aldri noen der uansett. Folk røyker alle andre steder :p

Lenke til kommentar
faen jeg hater de jævla newfagsene som tror de kan valse rett inn i MIN forumkafe og poste alt det faenskapet de loker med.

 

Ghraag: mener du at du er på fylla hver eneste natt da eller? :wow:

Neh, men som sagt er jeg unormal og liker det ikke av en og annen merkelig grunn.

Ca hver eneste helg + en og annen ukedag? :)

Lenke til kommentar
faen jeg hater de jævla newfagsene som tror de kan valse rett inn i MIN forumkafe og poste alt det faenskapet de loker med.

 

Ghraag: mener du at du er på fylla hver eneste natt da eller? :wow:

Neh, men som sagt er jeg unormal og liker det ikke av en og annen merkelig grunn.

Ca hver eneste helg + en og annen ukedag? :)

hurr... er kanskje på fylla annenhver helg jeg. var på et episk sosseparty med fettern min i bergen for et par uker sia. ble utsatt for luremus så jææævlig-.-
Lenke til kommentar
Hvor, eller, får man kjøpt oppblåsbare puter?

NSB.

 

faen jeg hater de jævla newfagsene som tror de kan valse rett inn i MIN forumkafe og poste alt det faenskapet de loker med.

 

Ghraag: mener du at du er på fylla hver eneste natt da eller? :wow:

Neh, men som sagt er jeg unormal og liker det ikke av en og annen merkelig grunn.

Ca hver eneste helg + en og annen ukedag? :)

hurr... er kanskje på fylla annenhver helg jeg. var på et episk sosseparty med fettern min i bergen for et par uker sia. ble utsatt for luremus så jææævlig-.-

Hoho

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...