Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

er 13år for tidlig og ha sex?

Gjest Korkey

Anbefalte innlegg

Gjest -guest-
Skrevet

Er 13 år for tidlig alder og ha sex i?

hvordan beskytte imot graviditet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil si at 13 år er alt for tidlig, vent i vertfall 2 år til...

Det at du ikke vet hvordan du beskytter mot graviditet forteller en god del om hvorfor du bør vente!

Hørt om p-piller eller kondomer?

Skrevet

Ja, 13 år er for tidlig å ha sex og det er ihvertfall for tidlig når du ikke vet hvordan du skal beskytte deg mot å smelle noen på tjukka evt. bli smellt på tjukka...

Gjest -guest-
Skrevet

Men jeg har så¨utrolig lyst og hun har også lyst, men hvordan skal det gå til :p ?

Gjest -guest-
Skrevet

Nei, vi har ikke det, får man det i 8ende?

Skrevet

Jeg husker ikke :hmm: Men vil anbefale deg å vente. Det er viktig å være trygg på hverandre. Hvor lenge har du vært sammen med denne jenta?

Skrevet

Jeg husker ikke :hmm: Men vil anbefale deg å vente. Det er viktig å være trygg på hverandre. Hvor lenge har du vært sammen med denne jenta?

Du får seksual undervisning i 10ende..

Gjest Slettet+6132
Skrevet
Er 13 år for tidlig alder og ha sex i?

hvordan beskytte imot graviditet?

Lær deg hvordan de ulike formene for prevensjon fungerer før en i det hele tatt tenker tanken på sex...

Jeg tviler på at du har lyst til og bli far/mor i så ung alder.

Personlig mener jeg 13år er for tidlig, vent et par år. :)

Skrevet

Hvis du er ansvarsfull nok til å ta forhandsregler og konsekvensene av det du gjør og samtidig kan vurdere, på en reflektert og ansvarsfull måte, om du burde gjøre det, så er du voksen nok og klar til det!

Derfor, i og med at du ikke vet hvordan du beskytter deg og i tillegg må spørre andre om du burde ha sex, er du IKKE klar etter min mening!

Skrevet (endret)

Du burde vente til du veit hvordan du skal gjøre det. Og det er en grunn til at vi har en seksuell lavalder.

Godt poeng LiamH!

Endret av KittyCat
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...