Gå til innhold

Multiplayer bilspill (LAN)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg driver og leter etter bilspill som en kan kjøre sammen med 2 maskiner i LAN.

Sånn at vi se hverandres biler og presse/kræsje hverandre f.eks.

Disse har jeg testa og finner ikke multiplayerfunksjon (LAN) i:

Need for speed: Carbon

Need for speed: ProStreet

Jævlig irriterende når jeg har brukt 700kr på 2 nye spill som kun har singleplayer.

Mulig jeg kunne kjøpt 2 stk av et av disse og brukt 2 online-kontoer, men vet ikke

om det hadde funka da. Uansett er jeg motstander av å måtte kjøpe 2 av samme

spill når jeg skal spille det med gjester på de 2 maskiner jeg stående.

Colin Mc Rae Dirt fungerer i multiplayer, men får kun til tidskonkurrering, der vi

ikke kan se hverandres biler.

Race the WTCC Game fungerer utmerket i multiplayer, og det er flere av lignende

jeg er på jakt etter.

Husker jeg spilte Need for speed 5 Porsche i sin tid, og det fungerte også, men det

finner jeg ikke i noen nettbutikker. Er jo oldgammelt. Motocross madness spilte jeg

også i sin tid, men det er også et gammelt spill. Jeg er på jakt etter litt nyere spill

med bra grafikk og egentlig til å spille et game når jeg har gjester. Har 2 maskiner

med intel core2dual og nvidia 8600/8800, så driver vel de fleste spilla.

Er det noen som har erfaringer eller innspill som kan hjelpe meg i "jakta"?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sega Rally ? Den kom på Steam for en eller flere uker siden. Får vel kjøpt den som retailbox i butikkene også. Den har i tillegg visstnok veldig flotte realistiske fysikk-greier som gjør at banen forandrer seg når man kjører.. Banen blir mer og mer humpete etc pga. dekkene som graver seg vei ned i jørma og lager små grøfter. Ser og høres stilig ut!

Skrevet

Hva med Race Driver 1-2-3,spiller det mye.Bruker du vista(64bit),kan du slite litt med RD1.Så har du jo Flatout,har hatt det mye morro med det.Har jo også Rally trophy,gamelt spill utrolig morro.

Skrevet (endret)
Flatout 2 er favoritten min =)

Tror ikke Flatout 2 har kommet til pc enda?

Edit:Hadde vist det gitt,min feil

Endret av TAS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...