Plomma Skrevet 8. desember 2007 Skrevet 8. desember 2007 Jeg driver og leter etter bilspill som en kan kjøre sammen med 2 maskiner i LAN. Sånn at vi se hverandres biler og presse/kræsje hverandre f.eks. Disse har jeg testa og finner ikke multiplayerfunksjon (LAN) i: Need for speed: Carbon Need for speed: ProStreet Jævlig irriterende når jeg har brukt 700kr på 2 nye spill som kun har singleplayer. Mulig jeg kunne kjøpt 2 stk av et av disse og brukt 2 online-kontoer, men vet ikke om det hadde funka da. Uansett er jeg motstander av å måtte kjøpe 2 av samme spill når jeg skal spille det med gjester på de 2 maskiner jeg stående. Colin Mc Rae Dirt fungerer i multiplayer, men får kun til tidskonkurrering, der vi ikke kan se hverandres biler. Race the WTCC Game fungerer utmerket i multiplayer, og det er flere av lignende jeg er på jakt etter. Husker jeg spilte Need for speed 5 Porsche i sin tid, og det fungerte også, men det finner jeg ikke i noen nettbutikker. Er jo oldgammelt. Motocross madness spilte jeg også i sin tid, men det er også et gammelt spill. Jeg er på jakt etter litt nyere spill med bra grafikk og egentlig til å spille et game når jeg har gjester. Har 2 maskiner med intel core2dual og nvidia 8600/8800, så driver vel de fleste spilla. Er det noen som har erfaringer eller innspill som kan hjelpe meg i "jakta"?
OlaHaldor Skrevet 8. desember 2007 Skrevet 8. desember 2007 Sega Rally ? Den kom på Steam for en eller flere uker siden. Får vel kjøpt den som retailbox i butikkene også. Den har i tillegg visstnok veldig flotte realistiske fysikk-greier som gjør at banen forandrer seg når man kjører.. Banen blir mer og mer humpete etc pga. dekkene som graver seg vei ned i jørma og lager små grøfter. Ser og høres stilig ut!
TAS Skrevet 8. desember 2007 Skrevet 8. desember 2007 Hva med Race Driver 1-2-3,spiller det mye.Bruker du vista(64bit),kan du slite litt med RD1.Så har du jo Flatout,har hatt det mye morro med det.Har jo også Rally trophy,gamelt spill utrolig morro.
TAS Skrevet 8. desember 2007 Skrevet 8. desember 2007 (endret) Flatout 2 er favoritten min =) Tror ikke Flatout 2 har kommet til pc enda? Edit:Hadde vist det gitt,min feil Endret 8. desember 2007 av TAS
Zingzing Skrevet 8. desember 2007 Skrevet 8. desember 2007 Flatout 2 er favoritten min =) Anbefaler det samme
Plomma Skrevet 9. desember 2007 Forfatter Skrevet 9. desember 2007 Her var det mange gode tips, mange takk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå