Gå til innhold

Trailer: Grand Theft Auto IV #3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Grafikken var vel ikke akkuratt noe imponerende. Men må si at fysikken er noe jeg kommer til å glede meg til. Måten bilen knuste når fyren landa på taket, GØY! :D

 

Håper at fremgangen og historien blir litt tydeligere enn i SA. Merka jeg sprang mye rundt uten mål og mening ...

 

Kjedelig at dem venter 1 år før det kommer PC. Men går ut i fra at det blir ny logo på TPB denne gang også ;D

Lenke til kommentar

Nei, for all del, hadde ikke forventet Crysis-grafikk, men det vi så der synes jeg var litt i underkant av hva x-box 360 og PS3-eiere fortjener ut av det neste GTA-spillet. Sier ikke at grafikk er alt, men teksturene virket såpass shabby at jeg begynner å bli litt i tvil. Og når i tillegg frameraten på omtrent hele traileren lå på rundt 20-25 fps, lurer jeg på hva som har skjedd.

Lenke til kommentar

Okey siden dem har så å si bare begrenset seg til bymiljø så langt jeg vet nå så må jeg si at enten må den byen være insanly stor ellers må dem jekke opp grafikken opp noen hakk! Tvilsomt å få pose å sekk men la oss se på San Andreas så fikk vi størrelse noe som jeg elsket fordi det er jo ikke noe som er mer digg enn å bare rappe ein harley og bare cruise igjennom landskapet:)

Lenke til kommentar
Grafikken var grusom, skal det der være next-gen-grafikk? Tss. Gi det ut på Wii óg, den kan lett håndtere grafikk på det nivået.

 

Grafikken var ikke så dårlig at Wii hadde klart det. Men det var noe værre enn forventet .. i alle fall i forhold til å ikke være in-game ... Merkelig..

 

 

Siden alle GTA spill har hatt sine cutscenes osv IN GAME, så er nok dette ingame grafikk.

 

Møkkastygg grafikk.. Dn skuffa bare big time.. Hadde forventa mye bedre fysikk og grafikk,!!

 

Pcn he best grafikk av ps3 og xbox 360..

Si at du kødder nå?

 

 

kødder???? ehh nei

 

 

Du vet ingenting, når det er måten du skriver på så viser du kun din egen mangel på kunnskap og att du ikke hører hjemme på ett forum.

Lenke til kommentar

litt skufffende at grafikken så ut som den har gjort nå de siste gangene, men kansje det blir litt finere når man får se helheten. Ser også ut på bildene fra spillet at det er et godt dynamisk lys, gir sikkert byen litt mere personlighet.

Håper det blir en god historie å følge i spillet. Uansett skal jeg anskaffe spillet når det kommer.

Endret av Bjornivar
Lenke til kommentar
Grafikken var grusom, skal det der være next-gen-grafikk? Tss. Gi det ut på Wii óg, den kan lett håndtere grafikk på det nivået.

 

Grafikken var ikke så dårlig at Wii hadde klart det. Men det var noe værre enn forventet .. i alle fall i forhold til å ikke være in-game ... Merkelig..

 

 

Siden alle GTA spill har hatt sine cutscenes osv IN GAME, så er nok dette ingame grafikk.

 

Møkkastygg grafikk.. Dn skuffa bare big time.. Hadde forventa mye bedre fysikk og grafikk,!!

 

Pcn he best grafikk av ps3 og xbox 360..

Si at du kødder nå?

 

 

kødder???? ehh nei

 

 

Du vet ingenting, når det er måten du skriver på så viser du kun din egen mangel på kunnskap og att du ikke hører hjemme på ett forum.

 

 

 

og kofør veid eg ingenting? he eg ikje lov å ha egne meniga?? leve me ikje i et demokrati?? idiot..

 

Grafikken var stygg. Har sett snygere spill enn det. Og pcn gruse konsollana, Se bare på crysis!!

Lenke til kommentar

Åherregud.

 

Så.. du definerer grafikken ut fra en trailer?

 

Du skal absolutt være en forjævla fanboy, og skryte av pcen, noe som har null sammenheng med hva dette er om?

 

Hva faen har dette med at pcen er så mye bedre? Spillet hadde sett like "stygt" ut på en pc.

 

Og forresten, lær deg å skrive, småen.

Endret av KoffeinKanin
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...