Gå til innhold

Pirates of the Burning Sea open beta


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

er spille bra? er det bare krig de har fokus på eller er det også handel her. hvis noen her har spillt Patraician er litt de samme der? eller er det mer likt sid meiers pirates. jeg har sett noen filmer av det og det ser fett ut og få store skip og bare drepe at du møter på. er veldig glad i pvp selv så dette er fint:P

er dette et lett spill og forstå eller må du være litt ops på ting. er det noe teamwork i dette spille?

 

dette ser drit fett ut egenlig

Lenke til kommentar
er spille bra? er det bare krig de har fokus på eller er det også handel her. hvis noen her har spillt Patraician er litt de samme der? eller er det mer likt sid meiers pirates. jeg har sett noen filmer av det og det ser fett ut og få store skip og bare drepe at du møter på. er veldig glad i pvp selv så dette er fint:P

er dette et lett spill og forstå eller må du være litt ops på ting. er det noe teamwork i dette spille?

 

dette ser drit fett ut egenlig

 

Det er utrolig bra, og det kommer ut i MORGEN! 7/1/07.

 

Som Faction, kan du være en Naval Officer, da får du mest krigs oppdrag. Så handels oppdrag er ikke så mye for deg som Naval Officer eller Privateer.

 

Som Freetrader, er det lurt og ta handels oppdrag, og selge ting rundt på andre øyer.

Lenke til kommentar

Akkurat det er vel litt feil.

 

Naval Officers starter med dårlig rykte til de andre nasjonene. De har dermed vanskeligheter med å ha tilgang til deres auksjonshus.

 

Privateers og Freetraders starter med godt nok rykte til de andre nasjonene og har tilgang til alle auksjonshusene fra starten av.

 

Men du får ikke mange handelsoppdrag bare fordi du er privateer eller freetrader. Nesten alle oppdrag i spillet dreier seg rundt sjøslag/sverdfekting.

Ønsker du å komme til lvl 50 som en freetrader er det bedre å skaffe kampevnene så tidlig som mulig og heller vente med handelsevnene til man er 30+

Lenke til kommentar

og så har du pirate :p som forsåvidt var det eneste jeg prøvde. jeg synes spillet blei for ensformig for meg. pluss grafikke på alt når du ikke er på vannet er helt ræva. eneste når du er på båten er det nice grafikk. karakterer, timg hus slossing har en grafikk som om det skulle vært lagd for 5 år siden.

beta holdt for meg.

Lenke til kommentar
og så har du pirate :p som forsåvidt var det eneste jeg prøvde. jeg synes spillet blei for ensformig for meg. pluss grafikke på alt når du ikke er på vannet er helt ræva. eneste når du er på båten er det nice grafikk. karakterer, timg hus slossing har en grafikk som om det skulle vært lagd for 5 år siden.

beta holdt for meg.

 

men som du sier mittparadoX at spille er ensformig, på hviken måte da? jeg har ikke prøvd det ut men jeg skal,

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...