Gå til innhold

Pirates of the Burning Sea open beta


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

PotBS er et genialt spill, om man har interesse for sjøfart og sjøslag. Det er en del som må pusses på selvsagt, men i det store og hele veldig morro. Økonomien er skikkelig komplisert og veldig spennende og det er lite som er så tilfredstillende som å blåse en piratskip av vannet med en velrettet bredside. Det er mulig å lage produksjonslenker som gir deg _meget_ bra avkastning med minimalt arbeid også, så lenge man lærer markedet å kjenne.

 

Happy (pirate) hunting!

Endret av applet
Lenke til kommentar
Maskina mi står hjemme å patcher nå..

 

Queek: Du bør sjekke ut EVE. Det er ett utrolig godt mmorpg-spill.

 

Ja, har sjekka litt rundt EVE, laster ned for å prøve meg på en trial her nå.

Prøver liksom å finne noe annet en WoW.

WoW tar for mye tid for meg nå og det liker damen i huset dårlig her.

Har sitte med WoW i...tja... 2-3 år eller noe, spilt det siden beta. Har sett alt som er i spillet, så jeg er da fornøyd med å

fått med meg det meste der. Men tingen er at det tar bare for mye tid og jeg orker ikke komme for sent til jobb vær eneste dag pga.

raiding til langt på natt :p Før det var det SWG som var tingen, men så ble jo det også patchet i stykker og da ble det WoW.

Men nå er det nok... trenger noe annet :p

 

Så jeg trenger en mmo hvor jeg kan spille litt og faktisk skru det av når det passer meg.

Kunne jo gjort det i WoW også, men for meg er det bare raiding i WoW som er artig.

 

Sporer av litt her nå, sorry. Men joda, pirates kan sikkert bli artig og det treffer sikkert noen folk der ute.

dessverre er det bare ikke dette jeg ser etter. Men men...gir EVE en sjangs her nå da :p

Lenke til kommentar
Gjest member-97590
Hvilken server spiller dere på, og hvilet land/faction?

 

Spiller selv på Black Bart(EU)

Er Britan.

Ganske moro faktisk, selv om det må pusses en heil del på!

Det med økonomien må eg se til å lære meg, har ikkje forstått det.

Lenke til kommentar

Dette er et veldig kult og morsomt spill, har nå følget med spillet nå i 3 år, og endelig fått prøvet det for noen dager nå. Var også med på Stress Test. Jeg spiller på Serveren Black Bart (EU) Og er en Lvl 15 British Naval Officer med mitt eget warship, har også en guild, så send en PM hvis du trenger litt hjelp eller har lyst og joine :)

Endret av Thelios
Lenke til kommentar

For å bruke en pistol må du oppgradere skillene dine hos Dirty Fighter eller Swashbucling eller noe. Man kan bruke pistol en gang, så "lader den" så kan du bruke på den på nytt. Første skipet kjøper du inne i shopen, hos en dude. Vet ikke helt hvor mye det koster, jeg kjøpte 3x av den første båten pga et uhell :( Hadde forsatt penger igjen ( jeg er britte ;) )

Lenke til kommentar

Heisann.

 

Som sagt trenger du å trene i en skill for å bruke pistolen. Når du trener denne så kommer det normalt automatisk et ikon for bruk av den på toolbaren under Avatar combat (den er grønn med en pistol på :) ).

 

Når det gjelder skip, så kan du enten kjøpe et civilian ship, som du får fra en som selger dem i butikken. Disse har kun 1 Durability, som betyr at hvis du taper en kamp, så mister du skipet. (Men hvis det er ditt eneste skip, så får du automatiskt et nytt skip). Eller du kan kjøpe et skip på Auction House. Disse har flere Durability Points som betyr at du kan synk med dem flere ganger.

 

Hvilket skip du burde kjøpe varierer litt på hvilken klasse du har valgt, det er litt forskjellige tilgjengelige.

 

Hvis du ser på regnearket i første post i denne tråden så har du listet opp skipene etter level osv.

 

http://www.burningsea.com/forums/showthread.php?t=38832

 

Øystein

Lenke til kommentar

En ting som irriterer meg er hvor lite de har gjort for å prøve å få verden til å være ihvertfall litt realistisk. Hvor mange kvinnelige soldater var det på denne tida? Og hvor mange mørkhudede plantasjeeiere? For ikke å snakke om at de bare har laget "en håndfull" forskjellige byer og mission zones. Her kunne de virkelig lært litt av Funcom og deres CoD.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...