Gå til innhold

Pirates of the Burning Sea open beta


Anbefalte innlegg

Holder på å laste ned spillklienten as we speak. Eller skriver... Fikk tak i spillkode fra en eller annen britisk side. Går ut fra at det ikke blir noe problemer med det?

 

Edit: Opptater spillet nå. To timer. Tester det i morgen. Noen servere det er mye folk herfra på?

Endret av Ragnarok
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg gir de ett pluss for at de prøver noe nytt, men et stort minus fordi jeg ikke syns det var noe morsomt etter to timers tid. En time gikk med på å prøve ut ting, og resten gikk til å zoome rundt på havet og eie små smugglerskip. Men det ble ganske ensformig etter hvert..

 

Og nei, jeg tviler på at det blir noe problemer av at du fikk betanøkkel fra en eller annen random engelsk side, Ragnarok. Fikk den selv fra en eller annen svensk ei :p

Endret av Kanius
Lenke til kommentar

Personlig så tror jeg dette er ett spill som vil stå sterkest hos de som liker f.eks. Anno-spillene, samt muligens de litt eldre av oss som hadde Pirates! når vi var yngre. De fleste som synest WoW er ett bra spill vil nok ikke like PotBS i like stor grad.

 

Selv gleder jeg meg til å være Free Trader når spillet er ferdig.

Lenke til kommentar

For å sei de sånn:

 

WoW: LFG Habbahabbaquest

PotBS: Do anyone fancy some pirate slaughtering in Bartica?(Ei havn i PotBS)

 

Er ganske masse meir roleplaying i PotBS ja ;)

 

Yar, shiver me timbers ;)

 

Men såklart har du noen fjortisser som tar det på leetmåten med LFG, og noen bruker forkortinger som lol, rofl, omg, osv :p

Lenke til kommentar

Var morsomt å seile rundt og tjene seg rik på handel og kapring, og skipskampene fløt godt (olol pun) men jeg begriper ikke hvorfor man bare kan kapre ett skip hver annen time - særlig når det er NPC-skip det er snakk om.

 

Med en gang man gikk i land eller skulle borde noe fortonte spillet seg dog som ganske hjelpeløst. Sluggishe bevegelser generelt, stakkato animering, og sverdfektingen var på grensen til hårreisende dårlig implementert. Lite responsivt, en haug med crewmates som har AI på høyde med det man forventer fra skipets papegøye, og et klumsete UI med for lite plass og muligheter gjør at nærkampdelen føles som lite mer enn en nødvendig, men kjedelig øvelse før man kan gå tilbake til det som virkelig er interessant; skipene.

 

Ellers irriterer jeg meg grenseløst over det massive framerate-droppet hver gang man skal loade noen character models. Det er neppe hardwaren min det er noe i veien med, om vi skal holde oss innenfor rimelighetens grenser, men noe er det som ikke fungerer helt godt.

 

Alt i alt kan jeg like gjerne spille Sid Meier's Pirates! slik som spillet er nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...