Gå til innhold

Hva skal jeg velge?


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Er ganske så frustrert. Jeg er nybegynner når det gjelder speilreflekskameraer. Har satt inn ønskes kjøpt annonse på finn.no og har fått en del tilbud.

 

Høres ut som et luksusproblem, men for en som ikke har peiling så har jeg problemer med å bestemme meg.

 

Her er de forkjellige tilbudene:

 

Nikon D50 med følgende linser:

Nikon AF 70-300mm 1:4,5 -5,6 G

Nikon AF-S 18-55mm 1:3,5 - 5,6 G

Pris: 3500,-

 

canon 300D

orginallinsen,ladekabel, 1 extra batteri følger med

pris 3200 kr

 

Canon eos 300d med 18-55mm linse og masse ekstra utstyr som veske,blits,fjernutløser,tripod,ekstra batteri,ekstra øyedeksel,soldeksel til linse,minnekort (1GB) reim for ekstra håndstøtte av kamera.

Selger alt dette for 3900,-

Har en helt ny ubrukt 75-300mm canon zoomlinse du kan få med for 750,- ekstra

 

Olympus E330 Kit selges, komplett i eske som nytt

Pris: 3900,-

 

Canon EOS 20D m/ 18-55 mm linse

prisant: 5000,-

 

 

Jeg har vel kommet såpass lang at jeg tror at eos 300-tilbudene er dårlige. Har vel mest lyst på EOS 20D, men jeg lurer på om det er for avansert til å begynne med. Lurer også på om 5000 er en litt drøy pris.

 

Nikonkameraet virker ok, men jeg har lest at det har en treg AF

 

Dette ble et veldig langt innlegg men jeg håper virkelig det er noen som kan hjelpe meg, evt om det kanskje er noen som har noe annet å tilby

 

Mvh

Frustrert nybegynner

Endret av kluhr
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Istedet for å rote rundt på Finn.no gå inn på foto.no.

der har du et "seriøst" bruktmarked som har mye snadder til salgs.

 

Ligger for eksempel en 20D der til 3500.-

 

Se her som eksempel: Selges: Canon EOS 20D hus selges

Merke: Canon

Kategori: Kamerahus - Digitalt Speilrefleks

 

Stand: Fin

Pris: 3500,-

Merknad: Leveres i originalforpakning.

 

Andreas

Lenke til kommentar

Emnetittelen i denne tråden er fremdeles lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

 

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

 

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men p_report.gif gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Endret av Aetius
Lenke til kommentar
Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdreven bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn, forkortelser osv. skal unngås. Emnefeltet skal beskrive innholdet i tråden. Eksempel: Problem med TV-ut på Radeon 9800. Dårlig bruk av emnefelt medfører stengning av tråden.
Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet.

Tråden har et dårlig emnefelt og er derfor blitt stengt. Vennligst les utdraget over fra retningslinjene og netiketten angående dette.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...