Gå til innhold

Masse spill som er blitt bekreftet!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fått i deg litt for mye koffein i det siste?

 

Nå som katta er sluppet ut av sekken angående sammenslåingen av Activision og Vivendu Universal Games, har nye titler av store spillserier delvis blitt avslørt. Selskapet blir stående med hele 12 heleide studioer og spill som vi gamere allerede nå kan begynne å vente på er Guitar Hero IV, James Bond, nytt Tony Hawk, flere nye DreamWorks-titler, nytt racingspill fra Bizarre samt til slutt den som undertegnede gleder seg til, nemlig Call of Duty 5.

 

Dessverre er ikke dette bekreftet ennå, men vær trygg på at vi allerede nå går frem med lupe og gransker det nye selskapet...

 

Jeg ser absolutt ingenting konkret som er verdt å feire. Dette er vel et eksempel på noa ala blogspam.

Lenke til kommentar
Leste en plass at en ny versjon av Call of Duty og Guitar Hero skulle bli lansert hvert år fremover. Hvis så skjer, blir det vel melking, og det samme som Need4Speed serien til EA.

 

Birger :)

CoD har jo kommet ut hvert år de siste tre årene, samme med Guitar Hero, så man kan vel argumentere for at den melkingen allerede er i god gang. Og når spillene i tillegg selger så godt som de gjør, så er vel ikke det så rart.

Lenke til kommentar

Call of Duty 5? Var det noen som faktisk ble overrasket? CoD var en enorm suksess fra første stund, så CoD5 er like sikkert som en ny Halo eller Halo spin-off (og da snakker jeg ikke om Halo Wars). Har hørt noen steder at CoD5 blir tilbake til WW2, men skal ikke si det sikkert. Bare gi oss single-player denne gangen, please! Fem, seks timer holder ikke.

 

Ny racer fra Bizzare? Om jeg ikke er helt på jordet lagde de PGR, og de har sagt de ikke var helt fornøyd med PGR4. PGR5 er ikke bare bekrefta, men de har begynt å jobbe på det og sier det er spillet PGR4 burde ha vært. Når man ser hvor bra kritikk PGR4 har fått kan vi jo bare undre hva de snakker om... Men for all del, en bra versjon av et meget bra spill sier ikke jeg nei takk til!

 

Nytt Tony Hawk? Så klart, de har jo endelig fått konkurranse med skate. De kan ikke bare legge seg ned og gi opp nå. For første gang må de faktisk prøve å gjøre noe nytt og gi oss et spill som kan utfordre skate 2. Uansett vinner vi.

 

Nytt James Bond? Tja, stor film følges som regel av et spill. Men når var sist et bra film-spill ble sluppet? Spider-man 3? :D

 

Nytt Guitar Hero? I følge billboards.com jobber de tett sammen med Aerosmith og lager Guitar Hero 4. Det lover ikke bra. Greit nok de bygger et helt GH spill rundt et band, men Aerosmith? Hvorfor ikke et eller annet band som faktisk spiller gitar? Og da snakker jeg spille gitar, som Dragonforce, Metallica, Guns N' Roses, AC/DC, Iron Maiden eller noe sånt. Aerosmith? Nei takk. I do wanna miss this thing. ;) Jeg bare håper de mener "neste GH" i stedet for "GH4", så det de egentlig snakker om er en GH3 versjon av Rock The 80's. Og når man ser hvor dårlig den var håper jeg de lærer. Skamme seg, burde de. :(

Lenke til kommentar
Ny racer fra Bizzare? Om jeg ikke er helt på jordet lagde de PGR, og de har sagt de ikke var helt fornøyd med PGR4. PGR5 er ikke bare bekrefta, men de har begynt å jobbe på det og sier det er spillet PGR4 burde ha vært. Når man ser hvor bra kritikk PGR4 har fått kan vi jo bare undre hva de snakker om... Men for all del, en bra versjon av et meget bra spill sier ikke jeg nei takk til!

Hvor har du at de driver på med PGR5? Alt jeg har hørt er at de holder på med et bilspill, og at det ikke er PGR5.

Lenke til kommentar

Hadde ikke hatt noe imot en Call of Duty i fremtiden såfremt utviklerne gjør skikkelig research på hvordan en krig ville sett ut i fremtiden istedenfor at vi får et spill alla BF2142, Quake Wars, Star Wars o.l. Vil ha realistiske våpen, teknologier osv.

 

Men det beste hadde vært Call of Duty Vietnam med støtte for 32 spillere, kjøretøy og helikopter. :p Egentlig BF - Vietnam, bare med nettkoden, hit detection osv. til Call of Duty.

Lenke til kommentar
Hadde ikke hatt noe imot en Call of Duty i fremtiden såfremt utviklerne gjør skikkelig research på hvordan en krig ville sett ut i fremtiden istedenfor at vi får et spill alla BF2142, Quake Wars, Star Wars o.l. Vil ha realistiske våpen, teknologier osv.

 

Men det beste hadde vært Call of Duty Vietnam med støtte for 32 spillere, kjøretøy og helikopter. :p Egentlig BF - Vietnam, bare med nettkoden, hit detection osv. til Call of Duty.

 

Lær av Mass Effect, sier jeg til utviklerene da , hvis de skal legge det eventuelle CoD 5 til fremtiden.

 

Ønsker meg en lengre single - player del i 5ern, 4ern var relativt kort :( Selv om det er Multi - player delen visst nok veier opp ( har ikke testa det på nettet selv, men sett på og hørt :p )

Lenke til kommentar
Dessuten er det jo Soul Calibur 4, en Soul Calibur spin-off, Street Fighter 4, Iron Man (movie tie-in, men det var jo Spider-man 2 også), neste Zelda og Mario, Sonic prosjektet fra BioWare, neste fra id, Midnight Club: LA. GTA4, GTA5 (noen som tviler?), Mercenaries 2 og så videre og så videre og så videre. Blir nok travelt til neste år også. ;)

 

Kommer det nytt Zelda, ny Mario og både GTA 4 og 5 neste år? Eller har jeg misforstått noe?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...