Gå til innhold

Hvilken julekalender har du?

Wondershot

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
har ingen jeg :dontgetit:

så får klare meg med disse kjeferlige kalenderene som ligger spredt utover nettet. selv om jeg ikke kommer til og vinne :cry:

Du får kjøpe deg en til 8 kr på Europris! :D

Skrevet

Jeg har pondus-kalenderen! :D

Fikk den av en venninne. Og den som påstår at man vokser fra sjokoladekalendere kan ta seg en bolle! ! !

Skrevet
har ingen jeg :dontgetit:

så får klare meg med disse kjeferlige kalenderene som ligger spredt utover nettet. selv om jeg ikke kommer til og vinne :cry:

Samme her. Men husker bare på norstat sin :p

Skrevet

Jeg har Flax julekalender :D har hatt det hvert år siden den først kom ut.

Blir det ikke litt feil å ha denne tråden under "Mat og drikke" da mange julekalendere ikke inneholder noe spiselig ?

Skrevet
Jeg har pondus-kalenderen! :D

Fikk den av en venninne. Og den som påstår at man vokser fra sjokoladekalendere kan ta seg en bolle! ! !

*spiser en god rosinbolle*

Skrevet

Madammen lager julekalender til meg, gjør hun hvert år. Det samme gjør hun for guttene, hun gjemmer en ny en hver morgen og ungene tror det er julenissen som har vært og gjemt den. :)

Skrevet

Jeg har kjøpekalender, med sjokoladebiter i, og så fikk jeg en selvlaget med diverse innpakkede marsipanprodukter fra Nidar (som må ha kostet en formue).

Skrevet

Har Kinder-kalendern, men har både prøvd Haribo og Smarties. Ingenting slår Kinder-kalendern synes nå jeg! Men det kommer jo litt ann på hva man liker av sjokolade/goddis.

Skrevet

Mamma var snill og laget en julekalender til meg i år. Hver dag har et politisk eller filosofisk sitat som jeg kan gruble over resten av dagen, pluss litt godteri.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...