Footy Skrevet 1. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2007 altså, jeg henger meg på jeg og, gratis programvare er gratis programvare.. Men la oss si jeg vinner denne, blir jeg automatisk trukket vekk fra de resterende 23? altså, går det ann å vinne 2 ganger? I så fall vil jeg trkke tilbake svaret mitt...hehe Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 2. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) Jeg tror jeg står over i dag . EDIT: Trodde jeg skrev på msn. Endret 2. desember 2007 av oblivion_-__ Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 2. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2007 Å vinne symantec-produkter blir jo mer som en straff Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 2. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2007 Står kraftig over her, jeg. Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 2. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) Dette hadde jeg ikke installert selvom jeg fikk betalt for det Edit : Selvom selve JULEKALENDEREN er et genialt tiltak Endret 2. desember 2007 av snoemann Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 2. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2007 Neitakk. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 2. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) Man må aldri putte NortonVirus (symantec) i PC-en sin hehe, hopper glatt over dette orker ikke bruke mitt hell på det her (å så grinete jeg haddet blitt om jeg haddet vunnet hehe) Endret 2. desember 2007 av simalarion Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 2. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2007 Denne blir for drøy Jeg ville hatt en kopi av det programmet om de betalte meg 500,- for det engang Men det finnes vel noen sjeler som ikke har sett lyset ennå. Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 2. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2007 Antivirus? Hva for slags premie er det? Jeg har ikke trengt antivirus siden jeg kom meg ut av hele windowshelvetet. Brukte norton i en mørk periode av livet mitt. Det var som om tiden gikk sakte forbi mens jeg brukte det. Skikkelig bad trip. Lenke til kommentar
genesis Skrevet 2. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) Det ser ikke ut som firewallen til hw.no holder stand.Hos meg ser det ut til at en orm har sneket seg inn i advendtskalenderen luke 2!?!edit_*lese andres poste....*ahhHvem kan da tenkte seg å waste sin 500 000 dels sjanse på ett skikkelig produkt senere i kalenderen, mot dette!Stakkars stakkars! Endret 6. januar 2014 av Zeph Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 2. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2007 Heh, ble vettskremt da jeg så luke nr 2 i julekalenderen. Har Symantec betalt for å få plass der? Mister litt interessen nå for julekalenderen til hw.no , dette var elendig! Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 2. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2007 hehe, denne dropper jeg ! svarer på de som jeg synes er verdt å svare på, svarene er jo ikke vanskelige å finne. Men vi har det fullt nok i søppeldunken hver uke fra før, jeg trenger ikke mer å fylle opp med. Lenke til kommentar
RBW Skrevet 2. desember 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. desember 2007 Hepp! Dere får lov til å svare en gang per døgn eller en gang per luke. Lenke til kommentar
haakonmt Skrevet 2. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2007 Hepp! Dere får lov til å svare en gang per døgn eller en gang per luke. Lenke til kommentar
Tedd Skrevet 2. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2007 Kondolerer til den som vinner.... eller er det taper denne Tedd Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 2. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2007 jaja, jeg svarte denne gangen også, tenkte det hadde vert artig å vinne noe. Kommer nok til å gi bort programmet om jeg vinner uansett men. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 2. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2007 Jeg svarer da uansett:) Gøy å vinne noe! Men er det slik at jeg ikke har sjangs til å vinne resten vist jeg vinner en? Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 2. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2007 Svarte.. Tror det var rett også.. Får selge det videre eller noe Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 2. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2007 Hadde det enda vært Symantec Antivirus eller noe skulle jeg ha svart.. Lenke til kommentar
xoop Skrevet 2. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2007 Hadde det enda vært Symantec Antivirus eller noe skulle jeg ha svart.. Hva mener du med det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå