Gå til innhold

Nominasjonstråd for Juleavatarkampen 2007!


TSP

Anbefalte innlegg

Jeg nominerer for ordens skyld Fredrik sitt bekledde kålhode. Denne gyselige juleavataren slår et slag for de juleløse barna i Kina. Ikke skjønner jeg helt hvordan, men fredrik kan vel utdype akkurat det. Den er så heslig at den har seierspotensiale.

 

https://www.diskusjon.no/uploads/av-31016.png

 

Woo! :woot:

 

Kinakålen min symboliserer først og fremst det viktigste med julen, det å dele med seg, og gi varme tanker til andre. Mine varme tanker går i dette tilfellet til Kina, og alle barna som tilbringer dagene sine på store fabrikker der de lager leketøy til oss bortskjemte i Vesten. Samtidig er det litt symbolsk det at jeg har pyntet den òg, i den måte at de som har vært så heldige at de har blitt adoptert og kommet hit til Norge får feire med sigar og gaver. Akkurat.

 

Såeh, vote for me!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ironi - det fungerer ikke på teh internetz. ;)

 

Når det er sagt, mange gode juleavatarer. Pedobear med nisselue er en klassiker, men pedobear er kanskje litt oppbrukt? Ellers må jeg si Fredrik sin kinakål med julestæsj på er meget symbolsk og fin. ^^ Scooferman er jo også meget bra. I det hele mye konkurranse i år.

Lenke til kommentar

Forresten folket, om noen klarer å finne igjen avatarene til Tonio, psilocybe og fredrik fra julen 2005 vanker det...

 

...eh, heder og ære!

 

Jeg vil ha deres avatarer bevart for ettertiden i førstepost ;)

 

EDIT: Psilocybe sin er oppsporet :ph34r:

Endret av TSP
Lenke til kommentar
Jeg har en søt liten hundevalp, med nisselue. Denne representerer at man må ta vare på dyrene i juletiden. Og, eh, at om man først skal sette en nisselue på en hund, så bør man jaggu meg finne en skikkelig passende størrelse også.

Ja, noe slikt her også. :whistle:

 

Jeg vil nominere 2immy91

 

 

Utrolig fancy avatar, med god kvalitet og den er morsom.

Han heter 2mmy91, bare slik at det blir riktig ;)

Og avataren hans rocker, når man tenker på hvem som satte på nisseluene.

 

meg :p

 

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...