Fredrik Skrevet 3. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2007 Jeg nominerer for ordens skyld Fredrik sitt bekledde kålhode. Denne gyselige juleavataren slår et slag for de juleløse barna i Kina. Ikke skjønner jeg helt hvordan, men fredrik kan vel utdype akkurat det. Den er så heslig at den har seierspotensiale. https://www.diskusjon.no/uploads/av-31016.png Woo! Kinakålen min symboliserer først og fremst det viktigste med julen, det å dele med seg, og gi varme tanker til andre. Mine varme tanker går i dette tilfellet til Kina, og alle barna som tilbringer dagene sine på store fabrikker der de lager leketøy til oss bortskjemte i Vesten. Samtidig er det litt symbolsk det at jeg har pyntet den òg, i den måte at de som har vært så heldige at de har blitt adoptert og kommet hit til Norge får feire med sigar og gaver. Akkurat. Såeh, vote for me! Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 3. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) Såeh, vote for me! Denied! Jeg har en søt liten hundevalp, med nisselue. Denne representerer at man må ta vare på dyrene i juletiden. Og, eh, at om man først skal sette en nisselue på en hund, så bør man jaggu meg finne en skikkelig passende størrelse også. Endret 3. desember 2007 av Lurvefranzen Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 3. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2007 Eller så kan man nominere Luchy. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2007 Du prøver jo å kvele hunden, you spawn of satan! Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 3. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2007 Du prøver jo å kvele hunden, you spawn of satan! Over hodet ikke! Bildet ble tatt under kontrollerte forhold, for å demonstrere hvordan man ikke skal sitte nisseluer på hunder. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 3. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) Jeg vil nominere 2mmy91 Utrolig fancy avatar, med god kvalitet og den er morsom. Endret 4. desember 2007 av Moonshield Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 3. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2007 2immy91s avatar var jo bare grisestygg da..! Hvem er det som liksom gidder å ha mange julesmileyer i avataren sin? Det går virkelig an å få en overdose av for mye julestæsh. Makan Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 3. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2007 2immy91s avatar var jo bare grisestygg da..! Hvem er det som liksom gidder å ha mange julesmileyer i avataren sin? Det går virkelig an å få en overdose av for mye julestæsh. Makan Ja, haha. Julesmileys i avatar er helt . Fysj! Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 3. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2007 haha, vanvittig flaut! Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 3. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2007 2immy91s avatar var jo bare grisestygg da..! Hvem er det som liksom gidder å ha mange julesmileyer i avataren sin? Det går virkelig an å få en overdose av for mye julestæsh. Makan Så er vel du den siste de 2 linjene burde ha kommet ut av. Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 3. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2007 2immy91s avatar var jo bare grisestygg da..! Hvem er det som liksom gidder å ha mange julesmileyer i avataren sin? Det går virkelig an å få en overdose av for mye julestæsh. Makan Så er vel du den siste de 2 linjene burde ha kommet ut av. Å herre Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 4. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2007 Og jeg håper du tullet. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 4. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2007 Ironi - det fungerer ikke på teh internetz. Når det er sagt, mange gode juleavatarer. Pedobear med nisselue er en klassiker, men pedobear er kanskje litt oppbrukt? Ellers må jeg si Fredrik sin kinakål med julestæsj på er meget symbolsk og fin. ^^ Scooferman er jo også meget bra. I det hele mye konkurranse i år. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 4. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2007 Ironi - det fungerer ikke på teh internetz. Åhh joda. Som alt annet har det bare med timing, publikum og ikke minst.... intelligens Lenke til kommentar
TSP Skrevet 4. desember 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) Forresten folket, om noen klarer å finne igjen avatarene til Tonio, psilocybe og fredrik fra julen 2005 vanker det... ...eh, heder og ære! Jeg vil ha deres avatarer bevart for ettertiden i førstepost EDIT: Psilocybe sin er oppsporet Endret 4. desember 2007 av TSP Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 4. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2007 fredriks kinakål er noe av det bedre jeg har sett noensinne. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 4. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2007 fredriks kinakål er noe av det bedre jeg har sett noensinne. Det værste er at han brukte ca 50. sekund på å lage den Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 4. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2007 Jeg har en søt liten hundevalp, med nisselue. Denne representerer at man må ta vare på dyrene i juletiden. Og, eh, at om man først skal sette en nisselue på en hund, så bør man jaggu meg finne en skikkelig passende størrelse også. Ja, noe slikt her også. Jeg vil nominere 2immy91 Utrolig fancy avatar, med god kvalitet og den er morsom. Han heter 2mmy91, bare slik at det blir riktig Og avataren hans rocker, når man tenker på hvem som satte på nisseluene. meg Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 4. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) Ah, ok. Skal fikse. Vanskelig brukernavn egentlig. Jeg nominerer Moonshield aka Fancypants. Aw, a fellow pants never dissapoint. Editz; qoute. Endret 4. desember 2007 av Moonshield Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg