Gå til innhold

Elendig grafikk på FEAR Perseus Mandate :S

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 8 måneder senere...
Skrevet

Har det ikke kommet et nytt F.E.A.R? Med navn av noe annet?

Skjønner ikke noe jeg:S jeg var sikker på at FEAR Perseus Mandate var det siste, altså trodde det var det spillet som (akkurat har kommet?).

Men det har kommet et 4 spill eller? :S:P hehe

Takk for svar.

Skrevet (endret)

Slik jeg har forstått det, så har ikke Extraction Point og Perseus Mandate noe med historien til FEAR å gjøre. Er ikke Monolith som står bak dem heller. (Timegate Studios)

Monolith holder for øyeblikket på med toeren (Project Origin), som ikke tar hensyn til historien til de to (middelmådige) utvidelsene.

Endret av Northern
Skrevet

Prøv igjen det originale F.E.A.R. og Extraction Point, og du vil se at grafikken er ganske lik. Da spillet kom ut var grafikken utrolig pen, særlig karakterene. Men det er sannsynligvis grafikkmotoren som "har blitt gammelt" fortest i historien. Og i dag er den gått ut på dato. Fett spill likevel.

Skrevet (endret)

30/11-2007 er tråden opprettet! å da var ikke spillet 1 måned en gang, SÅ det er IKKE en tråd om et gammelt spill. spillet var nytt da!

Jeg brukte bare den samme til å spøre om F.E.A.R 2

OG det er bekreftet at Perseus Mandate har NEDGRADERT grafikk! så det er en løst sak. Samme dato som tråden ble starten ble tråden også løst, så dritt i og komentere den.

Som sakt jeg spørte bare om F.E.A.R 2, fikk noen forviringer med en gang.

Endret av NadaX7
Skrevet
30/11-2007 er tråden opprettet! å da var ikke spillet 1 måned en gang, SÅ det er IKKE en tråd om et gammelt spill. spillet var nytt da!

Jeg brukte bare den samme til å spøre om F.E.A.R 2

OG det er bekreftet at Perseus Mandate har NEDGRADERT grafikk! så det er en løst sak. Samme dato som tråden ble starten ble tråden også løst, så dritt i og komentere den.

Som sakt jeg spørte bare om F.E.A.R 2, fikk noen forviringer med en gang.

Perseus Mandate er jo forholdsvis "nytt" men FEAR-motoren er mye mye eldre enn både PM og denne tråden. Jeg synes egentlig denne add-on ble sluppet ut altfor seint og bare understreker at motoren ikke tåler tiden særlig godt.

Skrevet (endret)

Grafikken i Perseus Mandate er dårligere enn den i vanilla FEAR og Extraction Point - de tvang ned teksturkvalitet og det ene med det andre fordi motoren egentlig ikke takler såpass store, åpne områder som de opererer med i PM (du la kanskje merke til at FEAR stort sett foregikk i veldig firkantede interiørscener).

Begge de to expansionene kan du for øvrig trygt hoppe over, de er møl.

Endret av Zealuu
  • 2 uker senere...
Skrevet

Klart bedre grafikk, men jeg likte den ikke :/

Spillet har mista F.E.A.R sjarmen, lignet mer på Doom 3 egentlig.

(MIN MENING)

Beste F.E.A.R er klart 1 og første eksjepsion pack.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...