Gå til innhold

Nutel på vei til å gå konkurs?


Anbefalte innlegg

Fikk melding fra Killbill nu

 

Kjære Nutel kunde.

Ventelo har sent dere en melding hvor di ber dere om og bytte levrandør.Årsaken er at vi er nær ved og inngå avtale med en annen aktør.Vent 2 dager og vi har en bedre løsning til deg

 

Vi beklager ubehagelighetene dette medfører.Vi vil selvfølgelig kompensere deg

 

Med vennlig hilsen Nutel

Endret av Shuttle
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fikk melding fra Killbill nu

 

Kjære Nutel kunde.

Ventelo har sent dere en melding hvor di ber dere om og bytte levrandør.Årsaken er at vi er nær ved og inngå avtale med en annen aktør.Vent 2 dager og vi har en bedre løsning til deg

 

Vi beklager ubehagelighetene dette medfører.Vi vil selvfølgelig kompensere deg

 

Med vennlig hilsen Nutel

Fikk melding fra Ventelo, men har ikke fått noe fra Nutel/KillBill. Men, får vel bare vente i 2 dager da..

 

Edit: Fikk en ødelagt sms fra KillBill nå.. "(...)en Nutel AS"

Edit 2: Og der fikkk jeg og meldingen som Shuttle la ut.

Endret av _FeNiX_
Lenke til kommentar
Kan jeg få tilbake depositumet på 1000 kr. hvis jeg bytter til f.eks Netcom idag. Og jeg har heller ikke hatt nutel-abn. i en måned. Er det alikevel krav om at jeg betaler månedsavgiften? Isåfall skal jeg hunte ned de folka.. Skuffa :/

Tvilsomt. Jeg skal selv vente 2 dager og se hva Nutel kommer opp med, og da bestemme meg for hvilken leverandør jeg kommer til å satse på.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke fått sms fra ventelo, men har fått fra nutel der de ber meg om å vente i to dager.

 

jeg skal hvertfall klare å vente i to dager før jeg gjør noe mer med saken, så får jeg heller se da hva nutel har å tilby.

 

Regner uansett ikke med at ventelo kan stenge mitt nr fra mobilnettet når de ikke har gitt meg beskjed om dette på forhånd, eller?

Lenke til kommentar
Kan jeg få tilbake depositumet på 1000 kr. hvis jeg bytter til f.eks Netcom idag. Og jeg har heller ikke hatt nutel-abn. i en måned. Er det alikevel krav om at jeg betaler månedsavgiften? Isåfall skal jeg hunte ned de folka.. Skuffa :/

Tvilsomt. Jeg skal selv vente 2 dager og se hva Nutel kommer opp med, og da bestemme meg for hvilken leverandør jeg kommer til å satse på.

Er ikke det litt på tryne da? Greit nok, depositumet skjønner jeg at jeg kanskje må si hade til. Men månedsprisen da? Har jo jaggu ikke hatt det en måned en gang? Pluss at det tok 3 !!!! måneder å få simkort og klargjøring. Bestilte det i august.

Men gjør som dere andre å venter to dager å ser an.

(Btw. mister man nr. eller ikke dersom det går over 17. desember?)

Lenke til kommentar
"Kjære mobilkunde. Deres mobiltelefon vil bli koblet fra mobilnettet 17. Des, fordi deres mobilleverandør Nutel AS ikke har oppfylt betalingsforpliktelser overfor Ventelo..."

 

FY FAEN!

 

Kva abonemang har du?

 

Eg har killbill student og har ikkje fått den, men fekk nettop:

 

Kjære Nutel kunde. Ventelo har sendt dere en melding hvor de ber dere om å bytte leverandør. årsaken er at vi er nær ved å inngå en avtale med en annen aktør. Vent to dager og vi har en bedre løsning til deg. Vi beklager ubehagelighetene dette medfører. vi vil selvfølgelig kompensere deg. Med vennlig hils..

Lenke til kommentar

Jo nå fikk jeg faktisk melding fra KillBill:

"Kjære Nutel kunde.

Ventelo har sendt dere en melding hvor de ber dere om å bytte leverandør. Årsaken er at vi er nær ved å inngå en avtale med en annen aktør.

Vent to dager og vi har en bedre løsning til deg.

Vi beklager ubehagelighetene dette medfører. Vi vil selvfølgelig kompensere deg.

Med vennlig hilsen Nutel AS"

 

Hmm jaja.. :/

Lenke til kommentar

Fy satan, i morgen kl. 13.00 begynner nutel-simkortet mitt å virke. Bittert!

 

Sitter her å vurderer om jeg skal avslutte å bytte tilbake til telenor i dag, samt miste de 400 kronene jeg har betalt, eller ha nutel i 6 dager å ringe masse og sende mange meldinger, samt gå uten mobil hele jula. Noen synspunkter?

Lenke til kommentar
"Kjære mobilkunde. Deres mobiltelefon vil bli koblet fra mobilnettet 17. Des, fordi deres mobilleverandør Nutel AS ikke har oppfylt betalingsforpliktelser overfor Ventelo..."

 

FY FAEN!

 

Kva abonemang har du?

 

Eg har killbill student og har ikkje fått den, men fekk nettop:

 

Kjære Nutel kunde. Ventelo har sendt dere en melding hvor de ber dere om å bytte leverandør. årsaken er at vi er nær ved å inngå en avtale med en annen aktør. Vent to dager og vi har en bedre løsning til deg. Vi beklager ubehagelighetene dette medfører. vi vil selvfølgelig kompensere deg. Med vennlig hils..

Jeg har og KillBill Student, har fått begge meldingene.

 

Fy satan, i morgen kl. 13.00 begynner nutel-simkortet mitt å virke. Bittert!

 

Sitter her å vurderer om jeg skal avslutte å bytte tilbake til telenor i dag, samt miste de 400 kronene jeg har betalt, eller ha nutel i 6 dager å ringe masse og sende mange meldinger, samt gå uten mobil hele jula. Noen synspunkter?

Vent vertfall i 2 dager for å se hva Nutel kommer opp med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...