Gå til innhold

På tide med et nytt treff i Oslo? (Les første post for informasjon)

ilpostino

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ga ikke mamma deg lov? :tease:
Drittlegen er treig med å skrive en lege-erklæring noe som igjen betyr at jeg ikke får penger før langt ut i slutten av januar

Kjipt L4r5, når jeg skal på ett treff, kan ikke du... :( Tror du prøver å unngå meg jeg... -.-'

Skulle gjerne vært der :(

Skrevet
Drittlegen er treig med å skrive en lege-erklæring noe som igjen betyr at jeg ikke får penger før langt ut i slutten av januar

Kan du ikke starte en tiggetråd på forumet da? :innocent: Nok av lettlurte folk her :tease:.

Skrevet
Kan du ikke starte en tiggetråd på forumet da? :innocent: Nok av lettlurte folk her :tease:.
Nei det gidder jeg ikke. Men om dere har veldig lyst til å få meg inn så tar jeg gjerne donasjoner fra folk i tråden :p

L4r5: blir det så veldig dyrt på det møtet da?

Ksoter meg 400-500 bae å komme inn. Og så vil jeg jo gjerne være med på byturen som garantert følger. Ikke har jeg noe overnattingsted heller

Skrevet
Etter at Hylolzpuz informerte meg om at dato ble satt, kan jeg få gleden av å informere om at jeg kommer, og skal drikke dere under bordet. =D
Deal. :dremel:
Skrevet

Da kan jeg informere om at jeg gjerne kan flyttes fra "Kommer kanskje" til "Kommer".

Og jeg drar med meg Nyhus (som du har glemt skrive opp. FY PÅ SEG!).

Mulig han jobber seint, men da tvinger jeg han til å komme etter jobb.

Nemlig :wee:

Gjest Bruker-95147
Skrevet
Etter at Hylolzpuz informerte meg om at dato ble satt, kan jeg få gleden av å informere om at jeg kommer, og skal drikke dere under bordet. =D

Javel, ta med extra mye lettmelk å by deg på da ... :whistle:

Skrevet

Dårlig at ilpost.. ikke fikk med seg at jeg sku være med, selv om jeg sa ifra såpass tidlig. Godt vaktbikkja mi følger med.

Og hvem er denne tomat-uld aidskake? Tror ikke jeg har hørt om han før =D

Skrevet

Javel, ta med extra mye lettmelk å by deg på da ... :whistle:

:!:

Nå skal to sjøulker sitte å spise nokså mye og drikker desto mer. :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...