Gå til innhold

Guild Wars: Nybegynner råd, Elementalist.


Anbefalte innlegg

Jeg starta i går med Guild Wars sammen med to andre kjenninger. Har spillt mye eq 1 og 2 + litt vanguard før.

 

Er det noen gode sider med informasjon rundt spillet jeg bør lese? Ser at jeg har fått tak i noen items som kan virke som de er ressurser også (nytt for meg), ellers er det jo en del unidentified items å finne. Er det verdt å betale 100 for å få identifisert de? Har kun identifisert en og den var mye mindre verdt en kosten for identify.

 

Er nå lvl 3.

 

Noen gode råd? Forslag til hva jeg bør bruke atributt poengene til primært, hvilken 'skole' bør jeg velge o.s.v.

 

På forhånd takk for hjelpen. (btw charen heter Ani fizzler)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Husker ikke navnet, men noe med pyro? Kjøpte ikke platinium utgaven eller noen av de andre. (enda i allefall)

 

Er nå lvl 6 og har ikke dratt ut i krigen enda. Er elementalist/necro, holder på å ta noen quester.

Har ikke satt ut atributts for siste 3 lvl'er da jeg er litt usikker på hva jeg bør sette på.

Lenke til kommentar

Gjett hvem som hadde en legendary survivor da..

 

 

100 gull er ingen ting.. I starten kan det være litt makkverk å få tak i penger, men slikt kommer kjempefort etterhvert!

 

 

 

 

Ikke gå for den spillestilen som virker kulest.. Water er faktisk meget arti! Og det er earth også!

Air er liksom "bangbang" og ferdig med det.. Enten har de for mye helse/beskyttelse (RANGER ER BEST :D ), ellers har du ikke nok firepower

Lenke til kommentar

Sats på fire eller water. Personlig så ville jeg ha gått for water magic siden den har slow og ganske god dmg. Identifisere items som du finner i low level er nytteløst. Veldig liten sjanse at addon er noe bra. Vanligvis identifier jeg bare lilla , gule og armor some mosnter dropper (f.eks grawl armor) som ofte har runer eller insigns du kan krafte av med expert salvage kit.

 

Btw in-game nicket mitt er Nathyrra Haventh hvis du vil kontakte meg eller legge meg til på venne listen.

Lenke til kommentar

Spillet du startet med var sikker Prophecies. Forøvrig spillet med den overlegent beste historien i serien. Og drit i Water, Earth og Air. Gå full pupp med Fire, det er det desidert beste i PvE.

 

Og ta deg god tid og spill spillet, ikke la deg friste av folk som roper "RUNNING TO YAKS" og lignende. Mister bare en hel haug da.

Lenke til kommentar
Så langt ser spillet veldig bra ut (nå gjør jo de fleste det på lav lvl), sliter dog med å finne noe å bruke salvage ressurserene mine på. Regner med at det sikkert er bare forde jeg ikke har funnet de rette markedsplassene enda. (ac 30 armorene er fine dog)

Var jeg deg ville jeg bare ha satt alt av materialer i material storage. Så sparer du plass, og har materials tilgjengelig.

Lenke til kommentar
Så langt ser spillet veldig bra ut (nå gjør jo de fleste det på lav lvl), sliter dog med å finne noe å bruke salvage ressurserene mine på. Regner med at det sikkert er bare forde jeg ikke har funnet de rette markedsplassene enda. (ac 30 armorene er fine dog)

Var jeg deg ville jeg bare ha satt alt av materialer i material storage. Så sparer du plass, og har materials tilgjengelig.

 

Begynt å fylle opp en del i banken nå, så blir nok utvidelse til material store snart ja. En del collector items som er fine rundt omkring. Noen som vet om det er noen som passer for andre elementalister enn air? (Alle jeg har funnet er for air).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...