Coffey Skrevet 21. november 2007 Skrevet 21. november 2007 Når vi er inne på Crysis og grafikk: Jeg hørte at du kunne skyte ned blader fra trær, men jeg greide det ikke på demoen. Kan det ha noe med at jeg kjørte alt på det mest laveste som var mulig? Man kan vel egentlig ikke det nei, selv ikke på Very High. Trodde også det en liten stund, men jeg må nok ha blanda det med Far Cry 2.. Jeg leste det minst 3 steder jo. Skuffende. Garantert ikke kjøp hos meg.
Bytex Skrevet 21. november 2007 Skrevet 21. november 2007 Jeg tror det med trær og blader er DX10-effekter. Det vil ikke vises på DX9-maskiner.
Exentler Skrevet 21. november 2007 Skrevet 21. november 2007 (endret) jeg synes crysis er konge prøvd Cod 4 litt og... kommer jo så mange spill nå Jeg tror det med trær og blader er DX10-effekter. Det vil ikke vises på DX9-maskiner. så et bilde av DX9 og DX10... sykt forskjell mye mer dypde i spillet og sola og vind og slikt har mer innvirkning på DX10 Endret 21. november 2007 av Exentler
krillee Skrevet 21. november 2007 Skrevet 21. november 2007 vil nå helt personlig påpeke at crysis har et mye morsommere gameplay enn cod 4 og tilbyr mye mer nytt... men som de sier her i tråden så har det nok mest med hardware å gjøre, cod 4 har pen grafikk og kult gameplay og krever ikke stort...
-sparks- Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 Jeg tror det med trær og blader er DX10-effekter. Det vil ikke vises på DX9-maskiner. Med dx10 hack så vil det vel det?
Villanden Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 HeiEr enig at grafikken er meget bra,men generelt et dritt spell på grunn av for mye bugs ,som vanelig fra EA. Hahaha......ha. Jeg har lest mange EA-hat kommentarer, men den der tar virkelig kaka. Tror du virkelig EA sitter og planter inn bugs eller pusher dette spillet ut alt for tidlig uten bug testing? Herregud da mann. Du og flere andre får EA til å virke som en gjeng med inkompetente mennesker. Det er en grunn til at de er verdens største spillutgiver. Jeg skal innrømme at mange av EA's valg opp igjennom tidene har vært bisarre og lite brukervennlige. Men det er et multimillioner selskap, så hva kan man forvente? Kan du gi oss eksempler noen bugs du har sett i spillet? I mine 2 timer med dette spillet så har jeg ikke merket en eneste bug. Så for all del, the floor is yours..
emacoolit Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 KoffeinKanin: det var en spøk, ikke sant? Jeg aner en smule ironi i alle fall. "Nå jeg spiller skytespill, så bryr jeg meg kun om å skyte blader av trærne". Det hadde vært veldig fint om alle som postet om bugs også skrev om de spilte Crysis med DX10 eller DX9. Jeg tipper at de fleste som sliter med bugs spiller med DX10. Selv så har jeg vært i butikken 2 ganger og fingret med coveret til Crysis, men latt være å kjøpe det fordi slutten visstnok skal være dårlig. Selv så likte jeg monsterne i Far Cry. De ga spillet et ekstra spenningsmoment. Hvis folk ikke liker slutten på Crysis fordi det ikke lenger er noen koreanere å skyte på, så er kanskje ikke slutten så dårlig allikevel...
NightFlare Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 Jeg har ikke spillt så veldig langt i Crysis enda, men jeg er ikke veldig imponert. Syns det var litt kjedelig :/
koronag Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 Jeg er inne i fjellet på slutten, og gidder ikke spille lenger. Snakk om å bomme på dramaturgien. Håper FarCry 2 holder seg unna aliens.
fenris1911 Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 (endret) Du og flere andre får EA til å virke som en gjeng med inkompetente mennesker. Dei er ein gjeng business suits med økonomiutdanning som gir filla i gamere. Det einaste dei er opptatt av er profitt. Det er en grunn til at de er verdens største spillutgiver. Stikkord: Marknadsføring. Endret 22. november 2007 av fenris1911
Coffey Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 KoffeinKanin: det var en spøk, ikke sant? Jeg aner en smule ironi i alle fall."Nå jeg spiller skytespill, så bryr jeg meg kun om å skyte blader av trærne". Det hadde vært veldig fint om alle som postet om bugs også skrev om de spilte Crysis med DX10 eller DX9. Jeg tipper at de fleste som sliter med bugs spiller med DX10. Selv så har jeg vært i butikken 2 ganger og fingret med coveret til Crysis, men latt være å kjøpe det fordi slutten visstnok skal være dårlig. Selv så likte jeg monsterne i Far Cry. De ga spillet et ekstra spenningsmoment. Hvis folk ikke liker slutten på Crysis fordi det ikke lenger er noen koreanere å skyte på, så er kanskje ikke slutten så dårlig allikevel... Var en del ironi der ja Jeg skal ha meg dette spillet jeg, så absolutt, må bare få den nye PC-en. =D Også, til dere som sier at EA har skylda for alle bugs: 1. Har EA utviklet noe som helst på dette spillet? og 2: Har bugs SÅ mye å si for spillopplevelsen for dere?
-=PuNkGuY=- Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 Tråden her er ett bevis på hvor mange som laster det ned, er jo ingen som nevner hvor stor og genial multiplayeren faktisk er, eller nevner Editioren engang som er ett kapittel i seg selv. Gameplayet er så mye mer enn bare å bruke superkrefter, hele systemet er bygd opp sånn at du kan være kreativ.Fatter ikke hvorfor Crysis får kritikk mens dere hyller spill som Battlefield serien ? Der kan dere hoppe, krype og skyte thats it. Jeppers, enig med du. De fleste der ute tror at Crysis "is all about the graphics!" - men det er bare bs. Ja selvfølgelig er det nice grafikk, det er nextgen på bortimot samtlige områder, men det er ikke det som gjør Crysis så genialt. Multiplayerdelen er det kuleste med hele spillet, og jeg kan sitte i timesvis uten å gå lei. Den tilbyr så mange variasjoner og frihet at jeg skjønner hvis folk som er vant til COD/CS-aktige maps får litt hetta Men etter du har blitt vant med den friheten, så er det få spill som når Crysis opp til støvlene. Stiller meg skeptisk til mange sine såkalte "kilder" i denne tråden, men merka meg at Crysis solgte blandt de beste i UK. Hvis noen tviler på at dette er en fantastisk spill - les litt reviews, se litt ingamevideoer, det er minst like bra som det ser ut, og multiplayeren er prikken over i`en. Dere som bare laster ned, runder singeplayer og trekker på skuldrene går glipp av noe stort, uten tvil ..menmen, det er isåfall deres tap - nå er det maximum game!
LuvMachine Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Har kjøpt dette spillet den dagen det kom ut. Har spilt det ca 30 min eg gidder rett å slett ikke syns det er litt kjedelig. Grafikken er jo fin å alt det der,men irittere meg så wildt at du kan tømme et helt magasin på en korianer men han dør ikke. Føles så urealstisk når du skyter mot fiendene men syns mp i crysis var bra Er en fordel skyte dem i hodet................ Koreanerne løper vel rundt med Dragon Skin Armour eller no sånt da vettu... http://www.youtube.com/watch?v=KS0pSwdQfbY Når vi snakker om solen så skinner den. Dragon Skin er skikkelig overhypa. Uansett, back on topic. Jeg prøvde demoen, og den åpnet øynene mine. Samtidig hadde jeg allerde planer om å bestille meg pc... Timingen kunne nesten ikke vært bedre. Og Hva slags begrunnelse har du for kalle Dragon Skin overhypa, om jeg tørr spørre...? Om noe, er Dragon skin underhypet. Gudene veit hvor mange folk den kunnet ha reddet hadde det blitt tatt i bruk. Ontopic; Demoen er ingen øyenåpner, prøv full versj! FFS! NEI du kan ikke skyte ned trær i demoen, JA du kan skyte ned trær i med, high osv i full versj, og JA det er like gøy som det ser ut til. Minigun + Ødleggbar Skog = Fun. Rocket launcher/Grenade + Small Hut = GREAT FUN! "Dere som bare laster ned, runder singeplayer og trekker på skuldrene går glipp av noe stort, uten tvil!" Helt riktig Punk. EA lager ikke bugs, de bare setter alltfor strenge krav til at det skal komme nye spill i en serie helst hver jævla mnd.... IMO... Og BTW, for dere som ikke veit det FarCry 2 har INGENTING med CryTek og gjøre, det blir produsert av et totalt forskjellig selskap og kommer antageligvis ikke til og bli halvparten så fett som det ser ut til... Vell, ikke veit jeg, men skeptisk er jeg...
MetroN Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Og Hva slags begrunnelse har du for kalle Dragon Skin overhypa, om jeg tørr spørre...? Om noe, er Dragon skin underhypet. Gudene veit hvor mange folk den kunnet ha reddet hadde det blitt tatt i bruk. Bare fordi _vesten_ overlevde å ligge oppå en eksploderende granat, betyr ikke det at soldaten med vesten på seg ville overlevd. Dragon Skin er kanskje kapabel til å stoppe utrolig mange 7.62mm kuler, men det betyr ikke at soldaten vill overleve. Alle slagene mot torsoene, er for mye for den menneskelige kroppen. Dragon Skin er ikke så bra som mange tror. Men dette hører egentlig hjemme i en annen del av forumet. Og definetivt i en annen tråd.
-sparks- Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Og Hva slags begrunnelse har du for kalle Dragon Skin overhypa, om jeg tørr spørre...? Om noe, er Dragon skin underhypet. Gudene veit hvor mange folk den kunnet ha reddet hadde det blitt tatt i bruk. Bare fordi _vesten_ overlevde å ligge oppå en eksploderende granat, betyr ikke det at soldaten med vesten på seg ville overlevd. Dragon Skin er kanskje kapabel til å stoppe utrolig mange 7.62mm kuler, men det betyr ikke at soldaten vill overleve. Alle slagene mot torsoene, er for mye for den menneskelige kroppen. Dragon Skin er ikke så bra som mange tror. Men dette hører egentlig hjemme i en annen del av forumet. Og definetivt i en annen tråd. Ingen ammo er stor nok til å gi noen særlig slag mot torsoen. Det er fysikkens lover, kraften en kule treffer med kan aldri bli sterkere en recoilen på rifla.
MetroN Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 (endret) Synes vi kan ta den diskusjonen et annet sted... Endret 23. november 2007 av MetroN
-sparks- Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Synes vi kan ta den diskusjonen et annet sted... Følte jeg måtte rette på det du sa som var feil, mente ikke å starte noen diskusjon. Ontopic: Selger virkelig Crysis dårlig? Den eneste statistikken som har blitt postet her hittil viser jo at det er det mest solgte spillet til pc, FORAN Cod 4!
Kharan Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Jeg har heller ikke sett noe som tyder på at Crysis selger dårlig, ligger på topp på flere nettbutikker (som play.com, eksempelvis). Jeg mener ihvertfall at utviklerne fortjener hver krone av spillets pris av mine penger for å ha laget Crysis. Go Crytek.
Matsemann Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Snakket meg selgere på Spaceworld, og Platecompaniet, og de sa at Crysis selger dårlig. Så dyrt som Spaceworld har solgt Crysis og SM Galaxy forundrer det meg at de har solgt noen spill i det hele tatt Nå er sjeldent antall solgte spille == godt spill. Crysis er et entusiastspill, tror jeg, mens spill med en større målgruppe nok når flere spillere.
krillee Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Jeg har heller ikke sett noe som tyder på at Crysis selger dårlig, ligger på topp på flere nettbutikker (som play.com, eksempelvis). Jeg mener ihvertfall at utviklerne fortjener hver krone av spillets pris av mine penger for å ha laget Crysis. Go Crytek. helt enig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå