Gå til innhold

Ny gammel mobil?


TheOats

Anbefalte innlegg

Må ha ny mobil snart siden den jeg har holder på å gå i dass. Men egentlig er jeg interessert i eldre mobiler (ikke nødvendig vis brukt). Slike som Nokia8810/8850, SE T68i eller noe i den duren.

Så jeg lurer egentlig på om det finnes noen butikker som selger slikt??

 

Ja jeg kan jo gå på auksjoner på nettet, men der finner jeg aldri "så game" mobiler :/

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har aldri kommet over ubrukte gamle telefoner sånn, men et tips kan jo være enkelte av disse små mobilshappene her i Oslo. Typisk de som har store skilt utenfor om at de fjerner operatørlås for deg. Ser det er mange av dem som selger brukte litt eldre telefoner.

Hadde vert fett, men det er litt langt til oslo herfra da :(

Lenke til kommentar
Fant en på ebay. Men bare for å være helt sikker (å virke som en n00b) "Unlocked" betyr at man kan putte i det sim kortet man har å begynne å ringe med en gang?

Er det vanskelig å finne ladere til eldre mobiler?

Unlocked betyr at den ikke er låst til f.eks telenor eller netcom.

 

Finner ofte gammle ladere på clas ohlson ol. Tror ikke det er ett stort problem.

Lenke til kommentar

Hmm. Jeg har en 6210 og en 6150, men de er dessverre fortsatt i bruk koblet til en server (og dessuten ganske slitne). Forøvrig tror jeg det skal godt gjøres å få tak i 8810/8850. Det var mildt sagt elendige telefoner. Var bare problemer med dem. Alle jeg kjente som hadde de telefonene hadde problemer med dem.

 

Om jeg får komme med noen anbefaling ville jeg prøvd å skaffe en 8210, 6210, 6310 eller 6310i. Alle de telefonene var solide og fine telefoner uten mye feil. Forøvrig tror jeg det kan være vanskelig å oppdrive noe slikt. Og i tilfelle vil jeg tro at prisen er høy. I dag får du jo en enkel men svært så grei telefon til rundt 500 kr uten binding.

Lenke til kommentar
Hmm. Jeg har en 6210 og en 6150, men de er dessverre fortsatt i bruk koblet til en server (og dessuten ganske slitne). Forøvrig tror jeg det skal godt gjøres å få tak i 8810/8850. Det var mildt sagt elendige telefoner. Var bare problemer med dem. Alle jeg kjente som hadde de telefonene hadde problemer med dem.

 

Om jeg får komme med noen anbefaling ville jeg prøvd å skaffe en 8210, 6210, 6310 eller 6310i. Alle de telefonene var solide og fine telefoner uten mye feil. Forøvrig tror jeg det kan være vanskelig å oppdrive noe slikt. Og i tilfelle vil jeg tro at prisen er høy. I dag får du jo en enkel men svært så grei telefon til rundt 500 kr uten binding.

Butikken du linket til hadde en 6310i, men den var dyr.

Jeg hadde en 8810 før å husker ikke at jeg hadde noe problemer da.

Men fant denne: http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewI...rksid=p3907.m29

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...