Gå til innhold

Halo: Kommentartråd: Master Chief hjelm


Amento

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
  • 1 år senere...

Hallais

 

Så lenge siden jeg har posta her at de har forsvunnet fra mine-innlegg-siden. Beklager at jeg ikke har sagt noe og gjort noe, men har vært veldig opptatt og hele prosjektet har gått i glemmeboken. Studerer for tiden i Oslo og har derfor ikke mulighet til å jobbe videre, men jeg skal jobbe videre i sommerferien. Har dessverre ikke mulighet før det. Å ha vært opptatt er vel ingen unnskyldning når det har gått godt over 1 år nå, men som sagt, det har blitt glemt og andre ting har blitt prioritert.

 

Håper dette er et noenlunde tilfredsstillende svar, hjelmen skal i alle fall gjøres ferdig, det er sikkert.

 

(den har kommet litt lengre enn workloggen sider, btw)

Lenke til kommentar
Hallais

 

Så lenge siden jeg har posta her at de har forsvunnet fra mine-innlegg-siden. Beklager at jeg ikke har sagt noe og gjort noe, men har vært veldig opptatt og hele prosjektet har gått i glemmeboken. Studerer for tiden i Oslo og har derfor ikke mulighet til å jobbe videre, men jeg skal jobbe videre i sommerferien. Har dessverre ikke mulighet før det. Å ha vært opptatt er vel ingen unnskyldning når det har gått godt over 1 år nå, men som sagt, det har blitt glemt og andre ting har blitt prioritert.

 

Håper dette er et noenlunde tilfredsstillende svar, hjelmen skal i alle fall gjøres ferdig, det er sikkert.

 

(den har kommet litt lengre enn workloggen sider, btw)

 

Takk for svar :)

Endret av Jrmaster35
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 6 måneder senere...
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...