Gå til innhold

Need For Speed Pro Street - Hvor er realismen?


Anbefalte innlegg

Har sittet og spilt dette ett par dager nå, og lurer på hvordan EA kan skryte av at det har blitt mer realisme. Hvor er så realismen hen i dette spillet? Åjo, sikkert at grafikken har blitt bedre, noe jeg uansett ikke får tatt glede i.

 

Hvordan er det er mulig at bilen faktisk bremser og dekkene skriker på det minste rattutslag i uansett hastighet. Greit nok at det skal skje i en sving, men på en rett slette så mister bilen fart ved minste berørelse på kringla. Dette gjør at f.eks slipstreaming blir umulig, noe som faktisk var noe det spillet kunne ha innbydd til ettersom luftmotstanden blir mindre jo tettere man ligger bak den foran, men siden en slipstreammanøver gjør slik at man mister mer fart enn hva man får ut av det, så blir det lite interessant. En annen ting er at å drifte utenom selve driftingen er dønn håpløst og man mister all fart.

 

Nei, EA, dette holder ikke for oss som ventet spent på ett godt spill. Jeg tror faktisk juiced 2 er mye bedre enn dette, og det sier ikke rent lite.

 

0.5/10

Endret av Skagen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har gitt Pro Street en del prøvetid nå og konkluderer med wtf driver ea med!? Først tar dem bilene ut av byen og inn på proffe baner? ehm Pro street? burde heller stått pro course eller noe i den duren... For det andre ble det litt uvant og kronglete med finne frem garasjen osv men det venner man seg til. Men det sykeste med det hele er at Nfs Pro Street lagger som faen på min pc med alt på low! og jeg greier lett å kjøre Crysis 100% lagfritt på low og 75% lagfritt på medium! jeg må nesten bare gjenta det for de som fortsatt har problemer med å fordøye det men nåtidenes grafikkhorespill crysis kjører bedre enn melkeprosjektet til ea games! sier bare litt kor dårlig oppbygget pro street er evt en annen rar nerdefaktor som jeg ikke har ansett her. Men gameplaymessig så må jeg si at ea har skutt seg selv i foten så dratt inn på sykehuset å fått operert foten og kula ut så for å ta ei hagle og så maltraksere foten for å deretter dra på sykehuset igjen for å fikse foten men får ikke ordnet det pga pengemangel så kjøper ea heller en motorsag å amputerer foten ut selv... Ensidig race og ingen underholdningsverdi foruten de 5 første racene. For min del så elsket jeg nærmest å kjøre rundt i byen med råååstyla og hardcore tuna kjerre og bare bromme og sladde. det er så å si tatt bort og det du står igjen med er den vanlige bilfølelsen du får i alle andre bilspill.. mao Nfs er blitt ett normalt bilspill uten særpreg forutn av stylingen... 3\10 + Grei kjørefølelse, særegen autosculp funskjon, fysikk - ingen bykjøring, dårlig laget ved tanke på utnyttelse av hw, bare ett vanlig bilspill nå....

Lenke til kommentar

AARRGGHH!! Dumme EA! NFS Prostreet finner ikke en gang rattet mitt. Det er heller ingen innstillinger for sensitivity når jeg bruker Xbox 360 håndkontrollen på PC-en slik at gassen og bremsen er mer eller mindre av og på selv om jeg bruker de analoge skulderknappene. Pokker at EA ikke kan klare å gjøre en eneste ting rett noen gang!

Lenke til kommentar

skjønner ikke dere, er ekstremt bra i forhold til de gammle NFSene. føles faktisk ut som du kontrollerer bilen her. eneste minuset er fysikken i driftinga, ikkenoe cockpit view og ikkenoe free roam rundt på banene elns

 

og g25 er herlig med PS!!!

7/10

Endret av Jo Vegard
Lenke til kommentar

Syntes ikke det var så verst jeg. Men man BØR bruke ratt og pedaler, ellers så var det håpløst.

Fant frem det gamle playstation 2 rattet mitt, fungerte smerteløst.

Husk også å spille på "king"? modus og i tillegg skru av TC, ABS og SM, ble bedre da.

 

Spiller det mest pga Nissan 240sx'en da <3

jauuc3.th.jpg

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

 

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

 

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men p_report.gif gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...