Gå til innhold

iPhone-tråden|Telefon, iPod og internett!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ebay er som QXL i Norge, men bare sånn 1000 ganger større siden det dekker hele verden? Og hvor mye negativt har vi hørt om QXL, rimelig lite..

 

Samt derimot da så vet man jo aldri, man kan jo bli lurt, derfor lønner det seg å se på omtalene fra den personen man kjøper ifra og bør ha endel salg, det gjør det på en måte "sikrere"..

 

Håper dette er til hjelp for din mor :p

 

Good jul!

Lenke til kommentar

En ting jeg lurer for de som har iPhone...

 

Har en slektning som bor NY så jeg har jeg tenkt å be dem å sende en for meg, men siden telefonen er bundet til AT&T er jeg redd for at de skal få ubehagelige regninger(mnd avgift tenker jeg på) pga meg fra selskapet. Hvordan fungerer det?

Lenke til kommentar

Jeg vurderer å kjøpe meg en iPhone, men jeg er fortsatt litt usikker. At garantien flakser ut vinduet med en gang man låser den opp er vel et ganske stort minus.

 

Dere som har iPhone, hvor fantastisk er den? Er den verdt "stresset"? Jeg tenker også litt på den nye touch greia til LG, KU990 eller hva den nå heter. Noen som har noen erfaringer med den?

Lenke til kommentar

Garantien går ikke ut vinduet, så lenge du ikke sier det rett ut til apple.

 

Det er ingenting som kan vise tilbake på at telefonen var jalibreaket eller noe som helst så lenge du setter den tilbake i orginal stand.

 

Jeg fikk telefonen min for noen dager siden. Det er ikke noen ting som er noe spesielt med den. Touch-funksjonene er ikke noe særlig praktisk utenom at du kan få større skjerm. Og itunes holder på å drive meg til vannvidd. Det fulgte ikke med noen spennende programmer, og brukervennligheten på denne saken er bånn! (I den forstand at du ikke kan gjøre noe som helst med den fra fabrikken.)

 

Selvfølgelig kan vi (eller må) jailbreake den, og vi kan leke litt rundt med den, men så lenge programvarepakken er såpass dårlig. Kameraet suger, MMS fungerer ikke, pluggen til ørepluggen er laget slik at ikke andre plugger kan passe inn uten adapter. (Denne er seriøst irritrerende. Jeg har er skikkelig headset fra sennheiser, så jeg må gå med både iphone, en ekstra mp3 spiller og en ekstra telefon til stealthsim ankommer. (simfreer som jeg kjøpte fungerer ikke, og jeg har ikke hørt noe fra de på noen dager.)

 

Dette var mitt førsteinntrykk av iphone.

 

Jeg er ikke noe stor fan av apple, men synes telefonen virket tiltrekkende. Og for all del, det er en fiffig liten sak, men apple ødelegger alt med itunes og 3,5mm jackplug inngangen., og jeg har alt for store hender til å bruke tastaturet effektivt.

Lenke til kommentar
Garantien går ikke ut vinduet, så lenge du ikke sier det rett ut til apple.

 

Det er ingenting som kan vise tilbake på at telefonen var jalibreaket eller noe som helst så lenge du setter den tilbake i orginal stand.

 

Jeg fikk telefonen min for noen dager siden. Det er ikke noen ting som er noe spesielt med den. Touch-funksjonene er ikke noe særlig praktisk utenom at du kan få større skjerm. Og itunes holder på å drive meg til vannvidd. Det fulgte ikke med noen spennende programmer, og brukervennligheten på denne saken er bånn! (I den forstand at du ikke kan gjøre noe som helst med den fra fabrikken.)

 

Selvfølgelig kan vi (eller må) jailbreake den, og vi kan leke litt rundt med den, men så lenge programvarepakken er såpass dårlig. Kameraet suger, MMS fungerer ikke, pluggen til ørepluggen er laget slik at ikke andre plugger kan passe inn uten adapter. (Denne er seriøst irritrerende. Jeg har er skikkelig headset fra sennheiser, så jeg må gå med både iphone, en ekstra mp3 spiller og en ekstra telefon til stealthsim ankommer. (simfreer som jeg kjøpte fungerer ikke, og jeg har ikke hørt noe fra de på noen dager.)

 

Dette var mitt førsteinntrykk av iphone.

 

Jeg er ikke noe stor fan av apple, men synes telefonen virket tiltrekkende. Og for all del, det er en fiffig liten sak, men apple ødelegger alt med itunes og 3,5mm jackplug inngangen., og jeg har alt for store hender til å bruke tastaturet effektivt.

 

 

Jeg fikk mitt Iphonesimfreer Simkort i dag jeg, også får jeg min Iphone i dag, opplåst.

Sikker på at du gjorde det riktig med Iphonesimfreer da? At du bare ikke klippet litt feil eller noe?

eller gjorde du kanskje ikke dette i det hele tatt?

Lenke til kommentar

Sendte nettopp en mail til simfreer med et bilde:

 

post-28738-1198882285_thumb.jpg

 

Som du ser, så er det ikke noe pen fiks, men nærmere brikken kom jeg ikke. Det jeg vet, er at koblingen mellom kortene er tilnærmet perfekt, og at alt burde ha fungert hvis simfreer var i orden.

 

Edit: Fikk du den nye eller den gamle slik jeg fikk?

 

Jeg blir nesten litt oppgitt over at de ikke sendte meg den nyeste versjonen, den som det var bilde av på nettsidene.

 

Jeg tok å bestilte meg et stk. stealthsim, så får jeg heller bare selge simfreer når jeg får en som virker i posten om et par uker.

Endret av Daehli
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...