Gå til innhold

iPhone-tråden|Telefon, iPod og internett!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har et par spørsmål:

 

- Hvordan setter jeg mp3-filer som ringetone?

 

- Hvordan setter jeg opp bruk av EDGE?

Under "advanced" på EDGE Settings må jeg oppgi: APN, Username og password. Først og fremst hva er APN, og hvor finner jeg ut hvilket brukernavn og passord jeg skal bruke? Har forøvrig Telenor-abbonnement.

 

Takker for svar :)

Lenke til kommentar
http://www.iphonehacks.com/2007/09/ringtone-hacks.html

 

En av de metodene som står på den siden bør vel funke til å bruke mp3 som ringetone. Hvis du får det til, fortell gjerne hvilken metode du brukte.

 

Edit: Jeg tror iBricr skal være nokså lett!

Takker for responsen.

 

iBrickr funker visstnok ikke med FW v1.1.1:

The iPhone 1.1.1 update ruins everything! IPHONES WITH THE 1.1.1 SOFTWARE UPDATE DO NOT WORK WITH iBrickr!
Lenke til kommentar

Heh. Nå fikk jeg men en morsom "BAH! APPLE - AT DET GÅR AN!!!"

 

Sjefen hadde kjøpt seg iPhone på firmatur til USA sist uke, og jeg fikk gleden av å få den med hjem for å låse den opp. Den hadde heldigvis 1.1.1 så det tok meg ikke mange minuttene å finne ut av.

Nå når jeg først hadde den her hjemme så tenkte jeg å finne lit ut av den og leke meg med den. For å være snill, og litt av nysgjerrighet rundt det morsomme albumnavigasjonssystemet, tenkte jeg å installere noe musikk. Nu vel....

iPhone kan ikke brukes med Vista 64bits.

 

Så sånn er det...

Hvis den hadde funnet på å kunne pushe gmail,gcal eller hatt exchangestøtte kunne jeg faktisk likt telefonen. Men etter å ha brukt penger på å kjøpe meg vista, så er det enda mindre aktuelt å kjøpe iphone nå. Åja, også at man ikke kan koble den opp med bluetooth-gps, how lame med så bra gmaps.

 

På den positive siden synes jeg safari funket veldig bra. Opera mini funker jo bra på min touch også, men oppløsningen på skjermen til iphone er ett pluss, hastigheten på å laste inn sider er et annet. Youtube-"app" var også kul.

Endret av bufodill
Lenke til kommentar

Noe nytt om åpning av 1.1.2?

Kjøpte telefon hos Applestore i Chicago forrige uke, og fikk dessverre en med v.1.1.2. Var ikke så nøye med å se etter en gammel, siden jeg hadde lest på Amobil at det bare gikk timer fra den versjonen var lansert til den var hacket. Men det viste seg jo ikke å stemme - jeg har i alle fall ikke funnet annen informasjon enn at det ikke går.

Noen som har funnet en oppskrift?

Lenke til kommentar
Noe nytt om åpning av 1.1.2?

Kjøpte telefon hos Applestore i Chicago forrige uke, og fikk dessverre en med v.1.1.2. Var ikke så nøye med å se etter en gammel, siden jeg hadde lest på Amobil at det bare gikk timer fra den versjonen var lansert til den var hacket. Men det viste seg jo ikke å stemme - jeg har i alle fall ikke funnet annen informasjon enn at det ikke går.

Noen som har funnet en oppskrift?

 

Den jeg lekte med i går hadde sjefen kjøpt på apple store i chicago sist uke. Den hadde 1.1.1 :D

Lenke til kommentar
bruk Turbo SIM..

Det fungerer fint det.. bare søk etter turbo sim på ipod1.no

Takk for tipset. Er det noen i Norge som har disse - og evt. kan gjøre joben? Leverandøren, Bladox, er utsolgt. Men i sin tid solgte de 5-packs, så noen har kanskje fire ekstra?

Endret av doc4
Lenke til kommentar
Den jeg lekte med i går hadde sjefen kjøpt på apple store i chicago sist uke. Den hadde 1.1.1 :D

Da var han sannsynligvis heldig. Min sier i alle fall v.1.1.2 når jeg sjekker 'about' i referanser.

Eller er det ikke der jeg sjekker, og finnes det i så fall en annen måte å sjkekke det på?

Lenke til kommentar

Da har jeg endelig fått iPhonen min. 1.1.2, fungerer helt strålende. Måtte reinstallere iTunes og kjøre et program som het iWorld (Fikk med 30-40 installerte apps på telefonen fra han ejg kjøpte den av).

 

Det eneste jeg ikke har er jo da norsk språk. Jeg har tittet en del på http://mac1.no/forum/ - og det var ikke måte på hvor avansert det skulle være. (http://ipod1.no/forum/viewtopic.php?f=153&t=183095)

 

Er altså dette den eneste måten, evt, den letteste? Hvor får jeg i så fall tak i BSD Subsystem og/eller OpenSSH til iPhone?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...