Gå til innhold

iPhone-tråden|Telefon, iPod og internett!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du kan bruke den som en Ipod touch midlertidig ja, eller så fort du får Turbosim eller Iphonesimfreer eller hva som helst.

Og du må ikke aktivere den nei, du bare Jailbreaker den.

ok. dvs at når jeg får den mobilen som er in box sealed. når jeg får den og åpner den og skrur den på, kan jeg bruke den som en vanlig ipod touch miderlitdig. altås skrur på og den kan brukes legge inn musikk og slik? men for å kunne ringe må jeg nedgradre versjonen og jailbreake og så oppgradere, og så bruke turbo sim?=

Lenke til kommentar
ok. dvs at når jeg får den mobilen som er in box sealed. når jeg får den og åpner den og skrur den på, kan jeg bruke den som en vanlig ipod touch miderlitdig. altås skrur på og den kan brukes legge inn musikk og slik? men for å kunne ringe må jeg nedgradre versjonen og jailbreake og så oppgradere, og så bruke turbo sim?=

 

Ja, du må jailbreake den på vanlig måte, dvs. ringe *#301, skru på Wi-Fi og gå til jailbreakme.com, osv. Dette fører til at du kan bruke den helt vanlig, men telefonfunksjonen er ikke tilgjengelig. Community-apps er derimot mulige.

 

Får se hva de klarer med en eventuell 1.1.3-patch og baseband-hacks.

Lenke til kommentar
Kommet ut en ny app som heter Listen. Listen er en program som kan gjenkjenne hvilken sang som spilles. Listen gjenkjenner sangen ved at du holder iPhone tar opp den sangen i ca 5-10 sec den hører og sender den til en side som kan gjenkjenne sangen. Må si det funker svært bra, jeg satte på Timbaland - Way i are på pcen og iPhonen klarte å gjenkjenne sangen. Den viser både sang, artist og album.

 

kilde: http://www.phonesreview.co.uk/2008/01/08/n...ngs-from-radio/

 

 

Den var det jeg som etterspurte :) Jeg spurte Fredrik, som driver unlock.no om han kunne lage en slik app, eller visste om noen som kunne det.. Og vips så hadde Erica Sadun fra TUAW mekket en beta :love: (Hun hadde blitt spurt om å lage den av GeeZuzz, som er nicket til Fredrik.)

 

Digg egentlig, for TrackID er det eneste jeg egentlig savner fra min w880..

Lenke til kommentar

Listen er kommet nå oppe i Beta 6 (ref: http://ericasadun.com/ )

 

Er 5 på installer pr skrivende stund

 

PS; om den ikke finner sanger nå for øyeblikket så tror jeg det er pga. det er ganske høy belastning mot serverne dems :p

 

Anbefales på det sterkeste det programmet der.. Til meg har det funnet det meste jeg har vært på jakt etter, tilogmed Vømmølstev - Vømmøl Spellmannslag (Vømmøl å dala - Hans Rotmo) DET syntes jeg var imponerende ^^

 

Edit; 6'ern er også på installer'n nå ;D

Endret av rubbish
Lenke til kommentar
Den var det jeg som etterspurte :) Jeg spurte Fredrik, som driver unlock.no om han kunne lage en slik app, eller visste om noen som kunne det.. Og vips så hadde Erica Sadun fra TUAW mekket en beta :love: (Hun hadde blitt spurt om å lage den av GeeZuzz, som er nicket til Fredrik.)

 

Digg egentlig, for TrackID er det eneste jeg egentlig savner fra min w880..

Stemmer at Listen er basert på scriptet jeg laget her: http://unlock.no/trackid/ - men siden ingen av oss hadde noe erfaring med programmering av nettverksprotokoller på iphone tok det litt tid, og er ikke helt stabilt. GUI vil naturligvis også pusses opp.

Lenke til kommentar
Greit nok at jeg ikke får låst iPhonen opp på normal måte (anySIM). Men det jeg lurer på er om jeg kan bruke iphonen imens som en Ipod Touch? Dvs kan jeg bare jailbreake den og bruke den som Tocuh men ikke ringe? Noen så har en konkret tutorial på dette. Jeg har prøvd litt av hvert men har ikke fått det til

 

Edit: Klarte å Jailbreake iPhonen. Men er det noen så vet om et bra video koverterings program(gratis) for iPhone?

 

angående du har jailbreaket den. hvilken guide brukte du. og jailbreaka du en iphone v 1.1.12 produsert etter u45? har du linken? har en venn som får en helt ny fra usa om ikke så lenge og begge oss lurer på hvilken guide som er best å følge for å jailbreake og unlocke den, har bestilt stealthsim og. er så mange forskjellige at vi ikke vet hvilken som er best å følge når det gjelder unlocke iphone

Endret av tvilling81
Lenke til kommentar
ok. dvs at når jeg får den mobilen som er in box sealed. når jeg får den og åpner den og skrur den på, kan jeg bruke den som en vanlig ipod touch miderlitdig. altås skrur på og den kan brukes legge inn musikk og slik? men for å kunne ringe må jeg nedgradre versjonen og jailbreake og så oppgradere, og så bruke turbo sim?=

 

Ja, du må jailbreake den på vanlig måte, dvs. ringe *#301, skru på Wi-Fi og gå til jailbreakme.com, osv. Dette fører til at du kan bruke den helt vanlig, men telefonfunksjonen er ikke tilgjengelig. Community-apps er derimot mulige.

 

Får se hva de klarer med en eventuell 1.1.3-patch og baseband-hacks.

 

er det bare så enkelt å jailbreake? trenger jeg ikke gjøre som på denne linken? http://www.hackint0sh.org/forum/showthread.php?t=18284

Lenke til kommentar

1.1.2 kan ikke jailbreakes enda, men nerdza venter på 1.1.3 er det vel, for da mener de at det skal være mulig å jailbreake den :D

 

 

så er bare å vente..

 

 

turbosim sliter masse på batteriet og wifi motagelsen blir veldig dårlig..

 

 

flere som har fått batteriet ødelagt, så bare chill og la nerdza mekke det :D

Lenke til kommentar
1.1.2 kan ikke jailbreakes enda, men nerdza venter på 1.1.3 er det vel, for da mener de at det skal være mulig å jailbreake den :D

 

 

så er bare å vente..

 

 

turbosim sliter masse på batteriet og wifi motagelsen blir veldig dårlig..

 

 

flere som har fått batteriet ødelagt, så bare chill og la nerdza mekke det :D

 

Kan du gi en link til der du har lest dette?

Lenke til kommentar

leter febrilsk etter det, men ble ikke lagret i logg siden jeg søkte via google..

 

 

finner evig mye, skal prøve å finne det :)

 

 

mye må jeg ca betale nå for å få en iphone som funker perfekt i norge, med netcom sim?

 

3200 ? med frakt og alt

 

 

EDIT:

 

http://iphonejtag.blogspot.com/2008/01/113...appen-soon.html <-- var ikke denne, men står mye bra her også

Endret av Lsass
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...