Gå til innhold

Nokia N82 - diskuter den her!


Anbefalte innlegg

Når jeg snakker i telefonen med noen så skurrer det i høytaleren min (telefonsnakke-høytaleren). Og når jeg hører på musikk i "stereo" så har de to høytalerne på siden en tendens til å skurre noen ganger, men ikke om den er i "ikke-stereo" modus. Noen som har det samme problemet, og hvordan kan dette fikses?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Når jeg snakker i telefonen med noen så skurrer det i høytaleren min (telefonsnakke-høytaleren). Og når jeg hører på musikk i "stereo" så har de to høytalerne på siden en tendens til å skurre noen ganger, men ikke om den er i "ikke-stereo" modus. Noen som har det samme problemet, og hvordan kan dette fikses?

 

Hadde også det problemet med skurring i telefonsnakke-høytaleren, spesielt nå jenter/damer snakket. Gikk til Elkjøp og fikk ny, enkelt og greit.

 

Når det gjelder høytalerne på siden, så skurrer det litt av og til der også, og to kompiser som har samme telefonen, har det samme "problemet". Jeg regner med det bare er sånn, telefonen er ikke akkurat noen boomblaster, så kan ikke være for kresen.

Lenke til kommentar

Firmware 11.0.117 was released, fired up the NSU and commence the update. The majority of product codes are supported, further support is expected throughout the week.

 

Changelog:

* Camera application:

o Improvements of 'Unexpected error…' probability when starting up with quick succession of camera lens cover open/close

* Music p_layer_ (Music p_layer_ stability):

o Fix for music p_layer_ freeze when operating app from accessory remote controller e.g. BT headsets, AD-54 etc.

* Map application:

o Reset fix when opening Map app from landmark app

o Long Map app closing time

o Address search in Chinese characters

 

-

 

Også Nokia Maps 2.0 Beta er ute. Nå med satelittbilder, og en del nye funksjoner! Blir bare bedre og bedre! :) Maps kommer nok til å bli rått med tiden.. husk, Maps er i startfasen enda.

http://nokia.com/betalabs/maps

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741

Hvorfor kommer ikke musikken opp i musikkavspilleren lenger? Jeg har prøvd å opdatere biblioteket, men etter det har gått ett par min uten at den fant en sang ga jeg opp. Musikken kan finnes ved bruk av filbehandleren så den er på minnekortet. Rart den bare forsvinner fra avspilleren sånn uten videre :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...