Gå til innhold

Nokia N82 - diskuter den her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk min N82 i dag, har aldri brukt S60 systemet (min siste nokia var en 3510:p) så det sier seg selv at jeg kommer til å trenge litt tid til å sette meg inn i det:)

Første spørsmål så langt er; hvordan setter jeg inn smiley's i tekstmeldinger? Hehe, sikkert et dumt spørsmål, men jeg klarer ikke å finne dem noen plass. Minner på om at jeg tidligere har hatt SE telefoner, hvor smiley's ligger lett tilgjengelig...

Lenke til kommentar
Fikk min N82 i dag, har aldri brukt S60 systemet (min siste nokia var en 3510:p) så det sier seg selv at jeg kommer til å trenge litt tid til å sette meg inn i det:)

Første spørsmål så langt er; hvordan setter jeg inn smiley's i tekstmeldinger? Hehe, sikkert et dumt spørsmål, men jeg klarer ikke å finne dem noen plass. Minner på om at jeg tidligere har hatt SE telefoner, hvor smiley's ligger lett tilgjengelig...

 

Det er dessverre ikke smileys på s60 tlf... Da må du evt legge inn et program som gjør det mulig.

Lenke til kommentar

Dette blir en litt ot kommentar, og det beklager jeg.

Men jeg undrer meg stadig vekk over det der med at folk etterlyser smilies i s60. Vi snakker jo tross alt om et avansert mobilsystem, ikke noe leketøy. Det aner meg at de som etterlyser det er for gamle til å huske hvordan man leste en smilie i gamle dager :p

 

Hvis det er så sabla viktig, noe det absolutt ikke burde være, så sjekk ut 3.partsløsninger, og bli en mer avansert bruker allerede i dag. Hvis ikke, gå tilbake til dumme telefoner :)

 

http://www.myasms.net/index.php

Lenke til kommentar

Haha, det at eldre ikke bruker smiley's er way off! Av og til er det flaut å se hvor mye dem pøser på med smileys i meldingene... Anyways, det der kan vi gjerne diskutere i det uendelige om du vil; poenget med spørsmålet mitt var om det var ferdige smileys lagt inn i S60 eller om jeg må lage dem manuelt (som i gamle dager). Bryr meg ikke om smileys'ene vises som grafikk eller tegn, bare om det finnes noe automatikk rundt det...

 

Eneste kjappe løsning jeg fant ut (uten å installere noe 3. parts programvare) var å lage noen smileys-maler, som jeg da kan kjapt sette inn.

 

Men takk til alle (konstruktive) svar :) <---(pun intended)

Lenke til kommentar
når jeg kobler til kabelen og velger dataoverføring får jeg beskjed om at den ikke kan starte dataoverføringsprogrammet fordi minnekortet er i bruk av et annet program, men det er ingen program som er oppe eller ligger i bakgrunnen, noen andre som har vært borte i dette ?

 

Jeg tipper du har satt meldinger til å bli lagret til minnekortet. :)

Lenke til kommentar
når jeg kobler til kabelen og velger dataoverføring får jeg beskjed om at den ikke kan starte dataoverføringsprogrammet fordi minnekortet er i bruk av et annet program, men det er ingen program som er oppe eller ligger i bakgrunnen, noen andre som har vært borte i dette ?

 

Jeg tipper du har satt meldinger til å bli lagret til minnekortet. :)

 

tja kanskje det ?, hvordan får jeg forandret på det ?

Lenke til kommentar
når jeg kobler til kabelen og velger dataoverføring får jeg beskjed om at den ikke kan starte dataoverføringsprogrammet fordi minnekortet er i bruk av et annet program, men det er ingen program som er oppe eller ligger i bakgrunnen, noen andre som har vært borte i dette ?

 

Jeg tipper du har satt meldinger til å bli lagret til minnekortet. :)

 

tja kanskje det ?, hvordan får jeg forandret på det ?

 

Meldinger -> Valg -> Innstillinger -> Annet -> Minne i bruk = X

 

Sett "Minne i bruk" til telefonminne og prøv igjen. Håper det kommer en fiks som automatisk gjør dette når man prøver å koble til via dataoverføring, tungvint at det ikke deaktiverer de programene/funksjonene som bruker minnekortet når man kobler til på denne måten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...