Stianlol Skrevet 15. november 2007 Skrevet 15. november 2007 Jeg skal bytte harddisk i PC-en min, men vil helst slippe å begynne på nytt på COD4. Jeg lurer derfor på hvor jeg kan finne en "Save fil" eller hva jeg skal kalle det. Den legger jeg over på en ekstern harddisk, og legger innpå min nye harddisk jeg har installert COD4 på nytt.
Ivers2k Skrevet 18. november 2007 Skrevet 18. november 2007 Jeg skal bytte harddisk i PC-en min, men vil helst slippe å begynne på nytt på COD4.Jeg lurer derfor på hvor jeg kan finne en "Save fil" eller hva jeg skal kalle det. Den legger jeg over på en ekstern harddisk, og legger innpå min nye harddisk jeg har installert COD4 på nytt. C:\Program Files\Activision\Call of Duty 4 - Modern Warfare\players\profiles\DIN_PROFIL
Stianlol Skrevet 18. november 2007 Forfatter Skrevet 18. november 2007 Jeg har visst ikke en mappe som heter players, men jeg har laget en profil innpå spillet..
Ivers2k Skrevet 18. november 2007 Skrevet 18. november 2007 Jeg har visst ikke en mappe som heter players, men jeg har laget en profil innpå spillet.. Da har du ingen save games fra før trur jeg:) start ett game, og gjør første mappet ferdig, så saver du, så skal den være der.
Stianlol Skrevet 20. november 2007 Forfatter Skrevet 20. november 2007 Nå har jeg starta to profiler, men har enda ikke noe players mappe. Kan ha noe med vista å gjøre?;p(Det har skapt flere problem for meg før)
espkar83 Skrevet 9. juni 2008 Skrevet 9. juni 2008 Jeg skal bytte harddisk i PC-en min, men vil helst slippe å begynne på nytt på COD4.Jeg lurer derfor på hvor jeg kan finne en "Save fil" eller hva jeg skal kalle det. Den legger jeg over på en ekstern harddisk, og legger innpå min nye harddisk jeg har installert COD4 på nytt. C:\Program Files\Activision\Call of Duty 4 - Modern Warfare\players\profiles\DIN_PROFIL Gjelder dette online profilen, eller singelplayer? Hvis dette er singelplayer, hvor finner man evt. multiplayer save?
dotten☻ Skrevet 9. juni 2008 Skrevet 9. juni 2008 Jeg mista cod4 saven min da jeg kjørte ccleaner sinnsykt irriterende.
halo2k Skrevet 9. juni 2008 Skrevet 9. juni 2008 Ja jeg skulle prøve å unlocke alle cheatsene, men fant ikke "profile" mappen?? Jeg så en video på youtube om "how to unlock all cheats on COD4" han fyren som lagde den hadde denne profile/s mappen. Jeg tror grunnen kan være at COD4 er blitt oppdatert og da også fjernet noen mapper og skjult de.
Killswitch Skrevet 9. juni 2008 Skrevet 9. juni 2008 Prøv å hake av vis skjulte mapper i mappe egenskapene?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå