Gå til innhold

PS3 60 GB med 2 kontrollere og 2 spill for 3999.-


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da var PS3 i hus, og har fått testet de medfølgende spillene. Imponert over PS3'en (grensesnitt osv), men merker godt at spillene var blant de første, og ikke utnytter konsollen skikkelig. Angrer litt på at jeg ikke kjøpte en HDMI-kabel også, bare for å spare noen kroner på en fra biltema. Alt i alt er jeg derimot kjempefornøyd, og gleder meg til GH3, EoJ, R&C og alle de fantastiske spillene som kommer i fremtiden (Tekken, MGS, FF osv). =D

Lenke til kommentar
Tydelig at vi har fått maskiner som egentlig ikke er beregnet for salg i norden. Finnes ingen instruksjonsbok på verken engelsk eller nordiske språk. Er det sånn hos dere andre også?

 

Hva slags språk er de på da? Det er da en europeisk maskin, i alle fall? Hvis ikke sliter vi jo litt med å få spilt av blu-ray filmene våre :grin:

Lenke til kommentar

Manualene er på et par øst-europeiske språk. Man kan derimot finne manual på internett, eller fra selve konsollen (krever nok kanskje internett-tilgang det også). Selve maskinen er på engelsk, men ifølge slowscan kan man jo skifte til norsk. Er i hvert fall en PAL-konsoll, så det å spille av norske filmer er ikke noe problem.

Lenke til kommentar

Kan forresten bekrefte at det går fint å bruke HDMI til bilde og RCA til lyd. Man kan velge og vrake i hvordan man vil sende signalene.

 

Noen som vet om det er mulig å bruke mus/tastatur i Fall of Man (og evt. om dette vil komme i fremtidige spill)? Å spille FPS med kontroll er ikke aktuelt for meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...