Gå til innhold

Fall/winter dashboard update - ALL the details! divx/xvid support +++


kewell79

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Fler enn meg som synes "Friends of friends" er en totalt unyttig feature? Om de først skulle legge til noe vedr. friends management, burde det vært klanstøtte. Synes også det er merkelig at Microsoft har valgt å la standardinnstillingen stå til "Everyone" - med tanke på hvor mange som ikke leser pressemeldingene burde denne vært satt til "Nobody", uavhengig av alder.

 

Selv krysser jeg fingrene for DivX/XviD-støtte, noe mer trenger jeg egentlig ikke.

Lenke til kommentar
Fler enn meg som synes "Friends of friends" er en totalt unyttig feature? Om de først skulle legge til noe vedr. friends management, burde det vært klanstøtte. Synes også det er merkelig at Microsoft har valgt å la standardinnstillingen stå til "Everyone" - med tanke på hvor mange som ikke leser pressemeldingene burde denne vært satt til "Nobody", uavhengig av alder.

 

Selv krysser jeg fingrene for DivX/XviD-støtte, noe mer trenger jeg egentlig ikke.

Enig, totalt ubrukelig funksjon.

Lenke til kommentar
det hadde vært digg ja, men selv håper jeg mest på msn for child accounts.

 

 

Ja no dei vel fikse detta med alderen. Jeg var 17 år når jeg registrerte meg på LIVE, nå er jeg 19 men er fremdeles registrert som "Child". Får ikke reklame, msn, nye friendsgreiene osv.

 

Microsoft har faktisk ikke tenkt på at en som er 17 år faktisk blir 18 engang

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Litt mer info om updaten; http://www.xbox360fanboy.com/2007/11/27/ad...ails-uncovered/

Among the new Fall Update features is new dashboard navigation (applause!). The 360's "Game" blade is seeing a mini-reworking removing the "Xbox Live Arcade" option and replacing it with "Game Library". Under the new "Game Library" option you'll be able to navigate all your XBLA games, demos and recently played games in "twist" navigation. If you aren't familiar, the twist navigation scheme can be seen on the current Video Marketplace (or in the screenshot above) and is basically horizontal scrolling that breaks down content by genre, categories, etc. And you better get used to the twisting scheme, because it'll be the navigation method of choice, especially in the XBLM.

(...)

Finally, two other features will go live when the Fall Update gets released including a new "Personal Profile" section. This new section will be viewable on a person's gamercard and will allow approximately 500-1000 text characters to write a mini-biography, favorite links or anything a person chooses. It's very MySpace-esque and is aimed at going hand-in-hand with the new Friends of Friends feature. And the very last (and possibly most exciting) feature that'll be coming next week is the ability to delete XBLA demos off of your games played list. W00t! We're not sure if it'll be a network wide deletion or if you'll have to select each demo to remove, but it's coming and we know a LOT of gamers wanted to erase those nasty XBLA demos from their games played history.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...