Gå til innhold

Fall/winter dashboard update - ALL the details! divx/xvid support +++


kewell79

Anbefalte innlegg

Håper de forandrer noe på DRM-ordningen på betalte nedlastninger fra Xbox Live, idiotisk at jeg ikke kan spille XBLA-spillene mine offline etter at jeg måtte sende inn maskinen til reperasjon. :thumbdown: For de som ikke er klar over det, hvis du er offline, fungerer DLC som koster penger kun offline om du bruker samme konsoll som du lastet ned med.

 

Major Nelson nevnte at de hadde planer om å bedre dette i en podcast for en liten stund siden, men han sa ingenting om når.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-NIoHlfL

Du har helt rett Kjeksmester, men om XBLA-spillene dine ikke virker offline som følge av reperasjon, kan du ringe inn til kundesupport og si ifra, så vi du få alle poengene du brukte tilbake. Da kan du opprette en ny konto og kjøpe spillene på nytt, deretter kan du spille dem offline igjen...

Skikkelig tungvidt er det, men de gjør da opp for seg da du ikke har brutt noen avtaler...

Lenke til kommentar
Håper de forandrer noe på DRM-ordningen på betalte nedlastninger fra Xbox Live, idiotisk at jeg ikke kan spille XBLA-spillene mine offline etter at jeg måtte sende inn maskinen til reperasjon. :thumbdown: For de som ikke er klar over det, hvis du er offline, fungerer DLC som koster penger kun offline om du bruker samme konsoll som du lastet ned med.

 

Major Nelson nevnte at de hadde planer om å bedre dette i en podcast for en liten stund siden, men han sa ingenting om når.

Du må laste de ned på nytt. Da fungerer de offline. Du trenger selvsagt ikke betale for det

Lenke til kommentar

Finnes flere milevise tråder på xbox.com forumet om offline-problematikken med consoller som har vært på reparasjon.

 

Jeg har store mengder med Arcade spill og andre download content som jeg har "mista" når jeg er offline.

 

Det suger VIRKELIG hardt, og jeg hater faktisk Microsoft bittelitt for akkurat det. Jeg mener at så lenge gamertag'en man kjøpte for er tilgjengelig på samme console som der man prøver burde det funke. Noe alvorlig dritt at de kobler purchased content til console-ID og ikke gamertag.

 

Fadese.

Lenke til kommentar

Det stemmer vel ikke ymsefisen

 

Fikk tilbake en "ny" reparert 360 (ikke min gamle defekte) , koblet til HDD og xbox live og alle spill fungererte fint

 

Også lastet ned mine kjøpte XLA spill på min nye ELITE og alt fungerer fint på 120 GB

 

 

så kort oppsummert.. Med tilkoblet Xbox live og gamertag, kan du bruke spillene på hvilke som helst 360 og HDD/Minnekort . Men OFFLINE blir full version til prøve version

Endret av kewell79
Lenke til kommentar
Det stemmer vel ikke ymsefisen

 

Fikk tilbake en "ny" reparert 360 (ikke min gamle defekte) , koblet til HDD og xbox live og alle spill fungererte fint

Du får ikke til å spille XBLA-spill som du kjøpte på den gamle konsollen din offline.

 

 

det er vel det jeg skriver i Innlegg #186 :p men det har ingenting med reparasjon å gjøre...........

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...