Gå til innhold

Nedlastbare Xbox-spill til Marketplace? (X360)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm, lite lysten på å punge ut for ny harddisk, men jeg må kanskje det? :hmm:

Kommer spillene forresten til å være litt finpussa/grafisk forbedra, eller blir det som standardversjonen? Uansett, håper Psychonauts kommer etterhvert også; har enda ikke fått skaffet meg det :)

Skrevet (endret)

Hmm.. Da kan det endelig bli litt Combat Evolved på meg igjen. Er litt leit å måtte høre DVD-en spille på x12 når man spiller ett 6 år gammelt spill.

Endret av Laland
Skrevet
Hmm.. Da kan det endelig bli litt Combat Evolved på meg igjen. Er litt leit å måtte høre DVD-en spille på x12 når man spiller ett 6 år gammelt spill.

Hmm. DVD-drevet på xbox 360-en min kjører aldri på maks hastighet når jeg spiller xbox spill. Når jeg spiller f.eks. Ninja Gaiden eller Halo 2 så hører jeg nesten ikke DVD-drevet i det heletatt, bare suset fra viftene på boxen. Men det er vel forskjellig fra xbox 360 til xbox 360 kanskje ...

Skrevet

Jess. Har ventet på dette helt siden jeg kjøpte meg Eliten.

Men skulle ønske at Halo kunne kommet med oppdatert grafikk. Ja, oppløsningen er jo bra. Men jeg tenker mer i retningen HDR og flerspillerdel (eller er det inkludert?).

Liker fysikken på Halo, morsomt at bilen ikke blir ødelagt og at man kan sprenge dem vekk med mange granater.

Blir nok noen filmer eller spill på meg ja.

Skrevet
Høres ganske bra ut. Blir det mange filmer man kan lei?

800 innlegg.

I begynnelsen, nei. Mulig det tar seg opp igjen.

Gratulerer med 800 innlegg. Har ennå 25 innlegg igjen til 100.

Skrevet

Flott!. bare synd jeg ikke kjøpe elite versjonen. Men det eneste spillet jeg virkelig er interresert i å få meg er psychonauts, og det er ikke for sent å kjøpe det på dvd ennå.

Gjest Slettet-NIoHlfL
Skrevet (endret)

Må si dette var litt uventende og overraskende, men MS kunne vel ikke se seg dårligere enn Sony på dette punktet...

Personlig er ikke dette så viktig for meg da xbox-biblioteket mitt rommer rundt 60-70 spill, så jeg skulle allerede ha det meste. Dog jeg skal innrømme at Fahrenheit frister litt. Jeg kjøpte det og fullførte det på release, men spillet ble solgt straks det var ferdig. Men nå i ettertid har jeg lenge hatt lyst å spille gjennom det en gang til...

Endret av Slettet-NIoHlfL
Skrevet (endret)

Guttar og boys. Er det ikke mulig og kopiere innholdet på hardisken som er i fra før av (20gbyte) og legge alt over i et speilbilde på feks en 250gbytes disk? Eller er det ikke nok for og lure Xboxen?

Eller er det ikke mulig? Eller?

Endret av Deimos87
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...