Gå til innhold

OLED-tastatur utsettes stadig


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg tipper de knappene til venstre med logo av explorer,quicktime osv... har ett lite display inni som kan forandres etter hvilket programm du velger å binde på knappene?

 

Wooah, tror du det? Det høres jo helt revolusjonerende ut.

 

Neida, ikke vondt ment, men hadde du lest artikkelen(e) om dette tastaturet hadde du sett at alle tastene er en liten skjerm inni som gjør at de kan vise hva som helst.

 

 

hihi g0dt spurt, 0g g0dt svart :!:

Lenke til kommentar
Eg skal ikkje utala meg som nokon tastaturekspert. Men det tar neppe 3-4-5 år for logitech og forska og ferdigstilla eit tastatur. Spesielt ikkje om dei veit at dei første kan gå for 8000kr +++.

 

Rart at ingen andre har prøvd seg på det samme egentlig, mens russerane får ut fingeren.

Det kan hende utviklerene av tastaturet har tatt vidtrekkende patenter rundt i verden. Da er det ikke like greit å bare lage en tilsvarende tastatur. Det kan også være endel problemstillinger vi ikke ser så lett mht til produksjonen. På den annen side kan det godt hende Logitech har et slikt liggende i påvente av at markedet skal være klart. Selvom tastaturet er dynamisk må SW-utviklerene faktisk legge inn støtte for det i spill og programmer. Det gidder de ikke før det er marked så her hersker høna og egget.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 6 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...